• [verwijderd]

Nog 2 afleveringen van seizoen 2 van OA te gaan. Wow. Wat een waanzinnige serie, beter dan het eerste seizoen vinden wij!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] oh zitten er maar 4 afleveringen in dit seizoen?! Jammer als ik het zo lees ๐Ÿ‘๐Ÿป. We gaan zeker weer een aflevering kijken hoor. Nog niet aan toe gekomen.

Ik heb het nieuwste seizoen van queer eye weer gekeken. Zitten echt over the top homo's bij, maar ach is altijd wel vermakelijk vind ik. En make overs vind ik altijd leuk!

• [verwijderd]

[verwijderd] oh haha ik dacht dat je de 2e aflevering had gekeken ๐Ÿ˜‚. Gelukkig zijn er meer dan 4 ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป.

5 dagen later
      • [verwijderd]

Zit nu Dirt te klein kijken, film over Mรถtley Crรผe. Toffe film!

• [verwijderd]

Amy Schumer - Growing! Een feest der herkenning. ๐Ÿคฃ

• [verwijderd]

Laatst Behind the curve zitten kijken, echt WTF ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿคฃ

• [verwijderd]

Hebben jullie enig idee waar je criminal minds kan kijken?
      Hij stond toch gisteren op Videoland, maar alle seizoenen zijn nu verwijderd ๐Ÿ™
      En het is nog wel mijn favoriete serie๐Ÿ™„

[verwijderd] insatiable: ben ik snel mee gestopt. Vond ik wat saai.
        You: leuk!
        Bodyguard: leuk maar had ik meer van verwacht.

[verwijderd] ik vond workin moms heel grappig (nu af) soms heel herkenbaar maar uiteraard uitvergroot en over de top. Maar kijkt wel lekker!

[verwijderd] insatiable vond ik wel grappig. You vond ik leuk, die andere heb ik niet gezien

[verwijderd] Grace en Frankie vond ik de eerste 2 seizoenen leuk. Daarna werd het een beetje veel van hetzelfde.
        Bodyguard vond ik echt heel leuk. De eerste aflevering duurde wel wat lang allemaal. Maar daarna heel spannend en Richard Madden (speelt de bodyguard) is gewoon heel lekker in die serie. Alleen al daarom leuk om te kijken.

• [verwijderd]

Ik vind Grace en frankie juist super leuk, maar ik heb dan ook na bijna elk seizoen moeten wachten.

• [verwijderd]

Santa Clarita Diet... een soort van guilty pleasure ๐Ÿ˜ƒ

[verwijderd] docter Forster kijkt ook lekker weg! 2 seizoenen van maar 5 of 6 afleveringen per seizoen.

Wij kijken samen the walking death.. nooit gedacht dat ik dit ooit zou kijken maar zit er helemaal in haha. Zo niks voor mij zombies en dat soort onzin.... maar vind het zoooo spannend!

Jolene Dacht ik ook altijd, zombies, leek mij niks. Maar het bleek mijn favo-serie ๐Ÿ™‚! Ik kijk nog steeds zelfs! alle seizoenen. Al waren die eerste seizoenen die ik gebinge-watcht heb wel het tofst!