[verwijderd] huh?! Is daar een seizoen 2 van? Ik vond seizoen 1 heel boenend en zit echt op seizoen 2 te wachten
Het grote NETFLIX topic
Doet vreugdedansje na het zien van inderdaad seizoen 2 op Netflix
[verwijderd]
2littlemonkeys ik wist het ook niet hoor, kwam het toevallig tegen toen ik op google zocht naar een vervanger voor Mindhunters . Vanavond dus ...
!
[verwijderd]
[verwijderd] dat is ook wel slim inderdaad.
[verwijderd]
[verwijderd] nee seizoen 2 staat dus ook nog biet op Netflix. Baal er echt van dat het zo achterloopt.. blijkbaar waren die meiden dus al bevallen in 2016!
[verwijderd]
[verwijderd] eerste aflevering gezien! Bijzonder ... prikkelt zeker om verder te kijken .
[verwijderd]
Ik heb Russian Doll gezien. Die vond ik echt geweldig leuk.
Helaas maar 1 seizoen.
Ik ben verslaafd geraakt aan shadow hunters
[verwijderd]
Ik ben the 100 weer gaan kijken na een lang pauze. Maar ik merk dat ik de serie erg vermoeiend vind, is dat herkenbaar?
Ik vind sciencefiction en het creëren van een nieuw leven op een lege planeet e.d echt heerlijk.
Ik wacht nu al de hele serie op zo'n moment (dus gewoon simpel hoe ze overleven, het gewone dagelijkse leven en zo). Maar dat komt maar niet. Zelf niet even vluchtig.
Het is constant geweld, constant gaat alles mis. Letterlijk níks kan goed gaan. En is iets opgelost, dan is er niet even één aflevering met rust. Nee, drie minuten later staat er al weer een nieuwe vage vijand voor de deur.
En dat vind ik stiekem echt heel jammer, heb het idee dat ik die hele serie (ben nu in seizoen 5 geloof ik) voor niets heb gezien. Dat ik constant wacht op iets wat niet gaat komen.
Oké, dit klinkt heel dramatisch haha!
Maar is dit herkenbaar? En hebben jullie anders aanraders van series/films die wél dat stukje overleven erin hebben?
Terra Nova vond ik bijvoorbeeld echt geweldig, gewoon dat ze huizen gaan bouwen, een samenleving creëren en de wereld opnieuw opbouwen. Helaas stopte die na één seizoen
Alweer door het 2e seizoen van the oa heen. Ze weten nog niet of er een 3e seizoen komt al is er wel voldoende materiaal om nog meerdere seizoenen te maken. Wordt dus weer heel lang wachten..
Wie heeft DE tip voor mij?
Ik kan na tvd en the originals geen serie meer vinden die ik leuk genoeg vind. Die 2 series samen waren 13 of 14 seizoenen lang dus daar ben ik wel even zoet mee geweest, maar nu kan ik dus niks meer vinden waarvan ik denk oja dit is echt wel leuk.
Ik hou wel van vampieren/weerwolven/bovennatuurlijk/fantasy en ben daarom gestart met
Once upon a time
Shadow hunters
Teen wolf
The umbrella acadamy
Maar ik vind ze allemaal na 2 afleveringen mwah en heb dan niet de motivatie om verder te kijken
Wordt een van bovenstaande series na een paar afleveringen wel geweldig of ben ik terecht afgehaakt?
[verwijderd] Ja heel herkenbaar! Ik ben dan ook afgehaakt in seizoen 5, vond het allemaal veel te ongeloofwaardig worden met alles wat steeds mis ging.
[verwijderd]
Frummel grimm of Izombie? En eventueel Lucifer?
The chilling adventures of Sabrina.
The Order (nieuw)
Grimm!
Frummel teen wolf word echt heel goed hoe verder je in de seizoenen komt. Zou die zeker een kans geven.
Thanks ik ga even kijken naar de series die jullie noemden. Grimm hoorde ik ook al van een vriendin dat die erg goed is, dus ik denk dat ik daarmee begin
Hooyo-shimbir hm.. Ik vond de eerste paar afleveringen echt niet doorheen te komen. Maar als het echt betet wordt dan ga ik het toch nog maar eens proberen!
[verwijderd]
Nog 2 afleveringen van seizoen 2 van OA te gaan. Wow. Wat een waanzinnige serie, beter dan het eerste seizoen vinden wij!
[verwijderd]
[verwijderd] zie mijn post hierboven. Blijven kijken hoor!