Ik ben the 100 weer gaan kijken na een lang pauze. Maar ik merk dat ik de serie erg vermoeiend vind, is dat herkenbaar?
Ik vind sciencefiction en het creëren van een nieuw leven op een lege planeet e.d echt heerlijk.
Ik wacht nu al de hele serie op zo'n moment (dus gewoon simpel hoe ze overleven, het gewone dagelijkse leven en zo). Maar dat komt maar niet. Zelf niet even vluchtig.
Het is constant geweld, constant gaat alles mis. Letterlijk níks kan goed gaan. En is iets opgelost, dan is er niet even één aflevering met rust. Nee, drie minuten later staat er al weer een nieuwe vage vijand voor de deur.
En dat vind ik stiekem echt heel jammer, heb het idee dat ik die hele serie (ben nu in seizoen 5 geloof ik) voor niets heb gezien. Dat ik constant wacht op iets wat niet gaat komen.
Oké, dit klinkt heel dramatisch haha!
Maar is dit herkenbaar? En hebben jullie anders aanraders van series/films die wél dat stukje overleven erin hebben?
Terra Nova vond ik bijvoorbeeld echt geweldig, gewoon dat ze huizen gaan bouwen, een samenleving creëren en de wereld opnieuw opbouwen. Helaas stopte die na één seizoen 😫