- Bijgewerkt
[verwijderd] insatiable: ben ik snel mee gestopt. Vond ik wat saai.
You: leuk!
Bodyguard: leuk maar had ik meer van verwacht.
[verwijderd] insatiable: ben ik snel mee gestopt. Vond ik wat saai.
You: leuk!
Bodyguard: leuk maar had ik meer van verwacht.
[verwijderd] ik vond workin moms heel grappig (nu af) soms heel herkenbaar maar uiteraard uitvergroot en over de top. Maar kijkt wel lekker!
[verwijderd] insatiable vond ik wel grappig. You vond ik leuk, die andere heb ik niet gezien
[verwijderd] Grace en Frankie vond ik de eerste 2 seizoenen leuk. Daarna werd het een beetje veel van hetzelfde.
Bodyguard vond ik echt heel leuk. De eerste aflevering duurde wel wat lang allemaal. Maar daarna heel spannend en Richard Madden (speelt de bodyguard) is gewoon heel lekker in die serie. Alleen al daarom leuk om te kijken.
Ik vind Grace en frankie juist super leuk, maar ik heb dan ook na bijna elk seizoen moeten wachten.
Santa Clarita Diet... een soort van guilty pleasure
[verwijderd] docter Forster kijkt ook lekker weg! 2 seizoenen van maar 5 of 6 afleveringen per seizoen.
Wij kijken samen the walking death.. nooit gedacht dat ik dit ooit zou kijken maar zit er helemaal in haha. Zo niks voor mij zombies en dat soort onzin.... maar vind het zoooo spannend!
Hopsatee haha zo herkenbaar! Paar jaar geleden was het helemaal hot ik had echt zoiets hoe dan mooi niet dat ik het ging kijken. Nu het terug op Netflix is ben ik begonnen en nu bijna dus die 8 seizoenen in 1 stuk afgekeken. Samen met mijn man dus kan niet lekker door kijken haha. Heb verlof dus wil eigenlijk veel sneller maar goed we zijn alweer bijna klaar. Seizoen 9 is nu op tv dus even kijken of ik dat ergens terug kan halen
Ben nu selling sunset aan het kijken. Verder van Mn bed krijg ik t niet denk ik, heerlijk om naar te kijken.
Heeft iemand Everything Sucks! al gezien, en kan diegene mij vertellen of deze serie geschikt is voor 9/10-jarigen?
[verwijderd] we gaan niet zo snel, maar net aflevering 3 gezien! So far so good ... echt een mooi en bijzonder verhaal. Wat ik ook mooi vind te zien is hoe verschillend de ene en andere dimensie in beeld gebracht zijn. De sfeer in aflevering 3 is qua kleurtonen anders, meer ‘moody’. Ik weet natuurlijk nog niet hoe dat voortzet, maar ik vind het voor nu wel mooi, het geeft nog wat extra kracht aan het verhaal. De acteurs vind ik overigens ook supergoed, maar dat vond ik in deel 1 ook al. B.B.A is mijn favoriet !
Wij zijn nu bijna klaar met The Order: een universiteit met heksen en weerwolven. Cheap, puberaal en vol gaten in het verhaal, maar toch een smulfactor.
hiervoor Knightfall gekeken: stoere ridders, intriges, beetje GoT zonder draken
Nieuwe seizoen van sabrina staat erop!
Lucifer seizoen 4 promo
https://twitter.com/LuciferNetflix/status/1114195996802723848?s=09
Ik kijk nu homeland en ben nu begin van seizoen 5 en dacht dat er allang een sleur in de serie zou komen maar tot nu toe vind ik het echt een spannende serie met een goed verhaal.
Highwaymen met Costner en Harrelson gekeken. Goeie film! Tof om het verhaal van Bonnie & Clyde vanuit een ander perspectief te zien.
Nu weer verder met Broadchurch. Spannend!
Ik ben het nieuwe seizoen van z nation aan het kijken. Lekker suf en overdreven.
Gevoel Voor Tumor, een Belgische serie, vandaag gebingewatched met de nodige traan (nare zs hormonen ook )