Niet wat ik heb gezegd, maar mijn dochter van 4.
Ze ziet een man en een meisje lopen met kroeshaar. Zegt ze: Dat lijken de Stampertjes wel!
Ik moest wel lachen, de mensen hebben het niet gehoord.
Driemaal raden welk boek ik voorlees 's avonds...

Linnetje Goed zo! Tijdje geleden liep er weer zo’n dronken Engelse toerist achter mn kont aan. ‘Hey baby, hey beauty’ bla bla.
    Ik reageerde natuurlijk niet. Zegt hij ‘Ow she such a hoe!’
    Heb me omgedraaid en geschreeuwd; ‘Takes one to know one mate!!’ 🖕🖕

Wat denkt ie wel niet. 🤬

Uilenmama
    Zoiets had mijn jongste laatst bij de action. Ze zag een kleine vrouw, de vrouw had dwerggroei, is dat het juiste woord?, ze wees naar de vrouw en riep , zó die is klein! Ik moest eigenlijk lachen om hoe ze deed maar dat kon ik natuurlijk niet maken. De vrouw liep ook snel weg... maar ja, het kind is 3 dus die kun je het ook niet kwalijk nemen vind ik.

SYRV ze zei bedankt en is zich meteen op de wc gaan opfrissen en heeft nieuwe deo opgedaan .. tsja ik denk altijd het is veel onaardiger als iemand echt naar zweet ruikt en alle collega's hebben het erover maar degene zelf wordt niet aangesproken. Als ik zou ruiken, zou ik het wel waarderen als iemand mij daarop attent zou maken. Hoe gênant het dan misschien ook kan zijn. Liever dat dan de hele dag als een stinkdiertje rondlopen en er wordt achter je rug om gepraat😉

5 dagen later
      • [verwijderd]

Ja daag, ik laat me niet chanteren. Je kan het vragen, en dan denk ik er over na, maar niet eerst een uur je verplichtingen weigeren en dan vervolgens zo gaan draaien dat je het wel wil doen als er vanalles tegenover staat. Als je dat persé wilde, had je dat gewoon moeten vragen, dan was ik waarschijnlijk nog akkoord gegaan ook. Nu niet meer.

"Ik had niet zo sceptisch willen reageren als ik vanmiddag gedaan heb. We hebben al zoveel meegemaakt samen, ik had eigenlijk gelijk op je oordeel willen vertrouwen. Bedankt voor je geduld en begrip, ik waardeer het heel erg."- tegen mijn leidinggevende.

Vandaag tegen de ka; of ze enig besef hebben als artsen wat het met een kind van 10 doet als je daar tegen zegt dat je niet gelooft dat ze zoveel pijn heeft als ze zegt dat ze heeft 😠 dat ik echt helemaal klaar ben op de verdediging stoel te moeten gaan zitten na alles wat wij incl overlijden kind hebben meegemaakt waarbij ik in huilen ben uitgebarsten 🙈(schaam). En dat ik boos ben op de fysio van het zkh die mijn kind 20 min heeft gezien en dochter haar zwakke spieren op motivatie gooit. Potver, ik hoef jullie meningen niet te horen omdat je t niet snapt. Schrijf gewoon wat je constateerde op en klaar. De fysio had ik toen ik het dossier las gelijk opgebeld en (netjes) het gesprek aangegaan. Motivatie problemen is er nu uit gehaald. Ik ga daar echt niet mee akkoord.

Kreeg trouwens excuses en compliment dat ik het gesprek aan ging.🙄 laat t lekker niet nodig zijn.(dacht ik toen)
      (Dochter word verdacht net als overleden zusje mitochondreele ziekte en autoinflammatie ziektebeeld)

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir Pfff, wat een lummels! En wat ben jij supergoed voor je dochter opgekomen! Inderdaad jammer dat dat nodig was, maar desalniettemin goed gedaan!

Hooyo-shimbir

Wat een horken, zeg! Goed dat je het niet allemaal maar geslikt hebt, maar weerwoord hebt gegeven.

Lumihiutale Bij mij is het ook enorm verminderd, op het werk is het echt geen probleem meer. Alleen instanties/medische dingen vind ik wel echt nog vervelend.

• [verwijderd]

Pa je bent af en toe echt een klootzak! Ga met je vrouw mee naar de dokter. Je ziet toch dat het niet goed gaat.

Nog niet gedaan, maar ga ik nog wel hardop zeggen:

Vouw die schone handdoeken nou eens gewoon op als je ze in de kast legt! VOUWEN! Niet PROPPEN!

Ansji Wie doet dit in hemelsnaam? Met wat voor mensen woon jij in een huis? Ik raak er echt van over mijn toeren!