• [verwijderd]

Ik heb een groep hangjongeren aangesproken en gevraagd of hun muziek wat zachter kon of dat ze ergens anders wilden gaan zitten.
Een paar weken geleden had ik dat nooit gedurfd, maar ik heb uiteindelijk genoten van de stilte 😁

[verwijderd] meestal als je het vriendelijk vraagt is er niks aan de hand. Tenzij je misschien in een slechte buurt woont ofzo.. maar ik woon in een ministadje dus....
    Wel top van je!

• [verwijderd]

Theezeefje was bij beekse bergen (speelland gedeelte) en niet alleen het volume was hinderlijk maar ook de teksten vond ik niet geschikt voor het publiek wat daar komt. (Een of andere rap over fucking money en fucking bitches en weet ik het.. dwars door de net zo hinderlijke k3 die door de rest van het park over de speakers te horen was.) In de eerste instantie protesteerden ze, begrepen niet waarom ik bezwaar had, maar uiteindelijk hebben ze de muziek toch uitgezet!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Lovely83 de SEH hoeven ze ook niet te bellen hoor. HAP of 112. Maar niet voor een paracetamol natuurlijk.

• [verwijderd]

Dat ze het 'hoe slecht het voorheen was' nu echt eens los moesten laten en kijken naar het nu en de toekomst 'de positieve verandering die al aanwezig is'.

Ik liep gisteravond langs een groepje sissende mannen. Toen ik daar niet op reageerde maar doorliep zei 1 man, met een kaal hoofd "nou dan niet jij met je dikke reet".
        Ik heb me omgedraaid en ben naar hem toegelopen en heb gezegd "Nee, jij verdient de schoonheidsprijs met je kale kop en 3 hersencellen!"

Vond hij niet leuk.... ik ben snel doorgelopen

"Wat ONTZETTEND fijn dat jullie er MET ZIJN ALLEN even naar gekeken hebben. HEEL erg fijn en TOTAAL niet beschamend."

-ik, tegen 3 verpleegkundigen die uitgebreid mijn potje poep tegen het licht hielden en in discussie gingen over of het nu te weinig was of niet, terwijl de hele wachtruimte vol mensen ervan mee kon genieten.

Sevenof9 Lekker integer he!
            Ik schaamde me kapot. Ik kwam het afgeven, netjes in het daarvoor bestemde discrete zwarte zakje, trekt die ene muts het open en gaan ze het even uitgebreid bespreken met zijn allen... Ik kwam net thuis en mijn zusje zei: "Wat zie jij bleek zeg!" Ben er helemaal misselijk van. Fragiele constructie dat ik ben πŸ˜‚

Niet wat ik heb gezegd, maar mijn dochter van 4.
              Ze ziet een man en een meisje lopen met kroeshaar. Zegt ze: Dat lijken de Stampertjes wel!
              Ik moest wel lachen, de mensen hebben het niet gehoord.
              Driemaal raden welk boek ik voorlees 's avonds...

Linnetje Goed zo! Tijdje geleden liep er weer zo’n dronken Engelse toerist achter mn kont aan. β€˜Hey baby, hey beauty’ bla bla.
                Ik reageerde natuurlijk niet. Zegt hij β€˜Ow she such a hoe!’
                Heb me omgedraaid en geschreeuwd; β€˜Takes one to know one mate!!’ πŸ–•πŸ–•

Wat denkt ie wel niet. 🀬