Ik heb, in mijn proeftijd, tegen mijn vorige werkgever gezegd dat hij een enorme klootzak is.
Het is niet zonder reden mijn vorige werkgever....
Ik heb, in mijn proeftijd, tegen mijn vorige werkgever gezegd dat hij een enorme klootzak is.
Het is niet zonder reden mijn vorige werkgever....
Op vakantie bij een pinautomaat. Er stond een stel enorm te klooien en het duurde eeuwen. Het leek erop dat ze aan het discussiรซren waren over hoeveel ze wilden pinnen
ik zei, net iets te hard: jemig, sta je eerst uren in de rij en NOG weet je niet hoeveel je wil pinnen.
wat bleek... de automaat was leeg en het pinnen lukte dus niet oeps! Denk dat ze het niet gehoord hebben overigens. We liepen erna samen naar een andere automaat
Op het werk.
Ik ging overwerken dus ik vroeg of het druk was.
Er was weinig volk, veel zieken.
Ik floepte dit eruit : ja het is de laatste week mooi weer hรจ.
Wel tegen een teamleader die ermee kan lachen. Daarna zei ik wel ook dat veel mensen hees zijn en er wel iets rond gaat.
Leerlingen hadden bij hun mentor een naambordje laten maken, maar bij mij zitten ze in groepjes met een pilaar ertussen, dus ik dacht dat een meisje haar naambordje opzij had gezet omdat ik hem anders niet kon zien.
Ik zei over het jongetje naast haar "Hoe heet jij dan, je kan geen Senna heten" gelukkig hoorde hij mij (volgens mij) niet want het was dus wel zijn naambordje
Volgens jaar kijk ik eerst de fotolijst door..
Pimpelmeesje haha, zo moest ik ooit eens werken met een groepje van 3 leerlingen, een heette Puck. Dus ik zei tegen het enige meisje: "En jij bent zeker Puck?"
Reageert een heel schriel ventje: "Nee mevrouw, dat ben ik."
Volgens mij rolden m'n ogen echt uit hun oogkassen
Pimpelmeesje just heel veel jongens heten senna. Die zijn vernoemd naar bijvoorbeeld Ayrton Senna een overleden f1 coureur.
Vanmorgen m'n vader voor digibeet uitgemaakt omdat ie geen idee heeft hoe je een bijlage in een e-mail zet.
Vanmorgen tegen collega; ik denk dat je heel even opnieuw deo op moet doen
Steenbokje
Oeh.. hoe reageerde je collega? Ik heb dat zelf nog nooit gezegd, veel te bang om iemand te kwetsen. Er is hier bijv. een leidster op de bso die echt enorm naar zweet ruikt. Ik zou het wel tegen haar willen zeggen, maar dat durf ik echt niet.
SYRV daar zijn kinderen handig voor.
Ik zou dus een kind opstuiken om iets te zeggen.
Ooit tegen een wijsneuzerige nieuwe collega die dacht dat hij het wiel weer opnieuw had uitgevonden: Goh, dat we toch 10 jaar lang op jou moesten wachten, hoe konden we het toch zonder jou doen????
Gisteren kreeg ik een app van een vriendin/ vrouw van vriend van mijn man. Haar dochter had buikpijn of ze nog een zetpil mocht geven en of mijn man dit wist en dat ze zijn nummer graag wilde want die kon ze niet vinden. Ik heb haar terug gestuurd dat mijn man vrij is en nu aan het genieten is van een borrel met vrienden en ik hem niet met zulke vragen ga belasten. Heb haar gezegd de doktersdienst te bellen .
Misschien onaardig maar ik word echt gek van mensen die hem telkens bellen voor medisch advies.
Lovely83 nou terecht!
Lovely83 nee hoor helemaal terecht! Als het nou echt een noodgeval was, is het wellicht nog weer anders. Maar voor een paracetamol?? Bel ff lekker de hap!
Pietje1987
zelfs voor een noodgeval vind ik het niet nodig, dan bel je de HAP of SEH. Hij is niet hun huisarts dus hoeft daar gewoon niet mee belast te worden.
Ik ben doktersassistente en wordt ook zo vaak om medische dingen gevraagd. Ik ben niet eens arts ofzo, haha. Ik vind het nog riskant ook, straks heb ik het gedaan als ik verkeerd advies geef. Maar moet eerlijk zeggen dat ik mijn werkgever en een vriendin die huisarts is ook weleens wat korts vraag.