SYRV ze zei bedankt en is zich meteen op de wc gaan opfrissen en heeft nieuwe deo opgedaan .. tsja ik denk altijd het is veel onaardiger als iemand echt naar zweet ruikt en alle collega's hebben het erover maar degene zelf wordt niet aangesproken. Als ik zou ruiken, zou ik het wel waarderen als iemand mij daarop attent zou maken. Hoe gΓͺnant het dan misschien ook kan zijn. Liever dat dan de hele dag als een stinkdiertje rondlopen en er wordt achter je rug om gepraat
Wat je wel hardop gezegd hebt.
Steenbokje dat is zeker waar ja! Goed dat je het gezegd hebt.
[verwijderd]
Ja daag, ik laat me niet chanteren. Je kan het vragen, en dan denk ik er over na, maar niet eerst een uur je verplichtingen weigeren en dan vervolgens zo gaan draaien dat je het wel wil doen als er vanalles tegenover staat. Als je dat persΓ© wilde, had je dat gewoon moeten vragen, dan was ik waarschijnlijk nog akkoord gegaan ook. Nu niet meer.
"Ik had niet zo sceptisch willen reageren als ik vanmiddag gedaan heb. We hebben al zoveel meegemaakt samen, ik had eigenlijk gelijk op je oordeel willen vertrouwen. Bedankt voor je geduld en begrip, ik waardeer het heel erg."- tegen mijn leidinggevende.
- Bijgewerkt
Vandaag tegen de ka; of ze enig besef hebben als artsen wat het met een kind van 10 doet als je daar tegen zegt dat je niet gelooft dat ze zoveel pijn heeft als ze zegt dat ze heeft dat ik echt helemaal klaar ben op de verdediging stoel te moeten gaan zitten na alles wat wij incl overlijden kind hebben meegemaakt waarbij ik in huilen ben uitgebarsten
(schaam). En dat ik boos ben op de fysio van het zkh die mijn kind 20 min heeft gezien en dochter haar zwakke spieren op motivatie gooit. Potver, ik hoef jullie meningen niet te horen omdat je t niet snapt. Schrijf gewoon wat je constateerde op en klaar. De fysio had ik toen ik het dossier las gelijk opgebeld en (netjes) het gesprek aangegaan. Motivatie problemen is er nu uit gehaald. Ik ga daar echt niet mee akkoord.
Kreeg trouwens excuses en compliment dat ik het gesprek aan ging. laat t lekker niet nodig zijn.(dacht ik toen)
(Dochter word verdacht net als overleden zusje mitochondreele ziekte en autoinflammatie ziektebeeld)
[verwijderd]
Hooyo-shimbir Pfff, wat een lummels! En wat ben jij supergoed voor je dochter opgekomen! Inderdaad jammer dat dat nodig was, maar desalniettemin goed gedaan!
[verwijderd]
Nee.
Dat was een opluchting.
Wat een horken, zeg! Goed dat je het niet allemaal maar geslikt hebt, maar weerwoord hebt gegeven.
Hooyo-shimbir Goed gedaan! Maar wat stom dat dat nodig was zeg. Dat ze eens leren om te luisteren...
'U heeft mij gisteren gebeld.'
Trots op mezelf dat ik iemand heb teruggebeld
Vulpen Fijn is dat he Zelf heb ik jarenlang telefoon angst gehad en nu is het zo goed als weg.
Lumihiutale Bij mij is het ook enorm verminderd, op het werk is het echt geen probleem meer. Alleen instanties/medische dingen vind ik wel echt nog vervelend.
[verwijderd]
Pa je bent af en toe echt een klootzak! Ga met je vrouw mee naar de dokter. Je ziet toch dat het niet goed gaat.
Nog niet gedaan, maar ga ik nog wel hardop zeggen:
Vouw die schone handdoeken nou eens gewoon op als je ze in de kast legt! VOUWEN! Niet PROPPEN!
[verwijderd] Is/zijn ze inmiddels naar de huisarts geweest? Sterkte,hopelijk is het niets ernstigs
Ansji Ohh verschrikkelijk dit
Lumihiutale Vind ik dus ook, maar ik mag er niks van zeggen, want hij doet toch de was?
[verwijderd]
Lumihiutale nog niet, maar hij heeft nu beloofd dat hij volgende week met haar mee naar de huisarts gaat. Helaas weet ik zeker dat het niet goed is. Ze is behoorlijk aan het dementeren. Ze is net 65 jaar geworden en achteraf gezien is het zeker 8 jaar geleden al begonnen. Het afgelopen jaar is het echter zo duidelijk geworden dat je er niet meer om heen kan. Mijn vader kan er niet mee omgaan. Hij wordt continue boos op haar, omdat ze alles per ongeluk sloopt, ze 100x hetzelfde vraagt, geen initiatief meer neemt enz. We zijn al vanaf vorig jaar bezig om haar naar een dokter te krijgen. Ze bleef het zelf ontkennen. Nu gaat ze eindelijk wil de lullo niet mee .