• [verwijderd]

Ik ben opzoek naar boeken over de aarde en/of het universum voor peuters/kleuters. Het liefst in het Frans maar Nederlandse titels mogen ook , misschien bestaat er een vertaling πŸ™‚

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Uilenmama
    Ik heb trouwens wel fotomagneten van de hema, maar die kwaliteit vond ik niet zo heel goed.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Femkes dat ziet er erg leuk uit!
    ( R is ook dol op flapjes πŸ˜› )

Toch6 ma belde net. Bij de kringloop zag ze 10 uitbreidingen, €1 per stuk, 8 hebben we er nog niet πŸ˜ƒ dus die neemt ze mee

[verwijderd] bedankt voor t meekijken πŸ™‚ limango heeft meestal een te langzame levertijd.. heb m namelijk voor zaterdag nodig. Zalando had ik al wel gekeken maar nog niet helemaal hΓ©t gevonden

Sweetl asos ken ik nog niet, zal eens kijken

Oh en bij mamalicious!

Het voelt een beetje overdreven om een heel nieuw topic te openen, dus ik gooi hem hier even in.

Mijn nichtje wordt binnenkort 3 jaar en ik vroeg me af of het leuk is om als cadeautje die potloden te geven waarmee je op het raam kan tekenen.
    Ik heb er zelf echter geen ervaring mee en heb ook geen flauw idee hoe je in vredesnaam met potloden op een raam kan kleuren πŸ˜…

Voor degenen die ze hebben: is het wat voor een kind van 3? Zou jij als ouder blij zijn met zo'n cadeau of zou je er echt niet op zitten wachten om het raam steeds te moeten poetsen? πŸ˜‚

Blue ik heb niet echt potloden, soort krijt en ze vinden het alle 4 geweldig.
      Het mag op 1 raam zodat niet alles eronder zit

Toch6 hier zijn ze gewoon in gebruik als potloden, we hebben ze al jaren, kwam er pas dit jaar via het forum achter dat ze ook op t raam kunnen, nooit gedaan nog.
        Dus als ze op t raam niks vinden, kan er ook gewoon mee gekleurd worden.

Blue is heel leuk, hier zijn ze veel ouder maar vinden ze het ook nog steeds leuk.