Ik ben op zoek naar luchtige korte broeken die nét een paar centimeter langer zijn dan nu overal in de winkels hangt.
De broeken die wat langer lijken, blijken steeds voornamelijk high waist te zijn, waardoor de pijpen alsnog heel kort zijn.

Wie weet ze te vinden?

Ik zoek de perfecte fotoboek !
    Man en ik willen wat doen met onze digitale foto's.

Maar wie heeft dé perfecte fotoboek ?
    Hema, Abelli, Kruidvat, Ah, noem ze maar op. Ik wil graag ook tekst erbij zetten .
    Wie heeft voor mij een tip?

Uilenmama
      Ik heb een keer bij Albelli een fotoboekje gemaakt. Ik vond hem wel heel mooi geworden. Verder geen ervaring met anderen.

Uilenmama ik weet niet of het de perfecte zaak is, maar goede ervaringen met Kruidvat. De software loopt goed, en tekst kan ook daar.

Ik zoek wieglakentjes van biologisch katoen, maar t liefst wel met een leuk iets op t randje ofzo 🤔

• [verwijderd]

Ik ben opzoek naar boeken over de aarde en/of het universum voor peuters/kleuters. Het liefst in het Frans maar Nederlandse titels mogen ook , misschien bestaat er een vertaling 🙂

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Uilenmama
        Ik heb trouwens wel fotomagneten van de hema, maar die kwaliteit vond ik niet zo heel goed.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Femkes dat ziet er erg leuk uit!
        ( R is ook dol op flapjes 😛 )

Toch6 ma belde net. Bij de kringloop zag ze 10 uitbreidingen, €1 per stuk, 8 hebben we er nog niet 😃 dus die neemt ze mee

[verwijderd] bedankt voor t meekijken 🙂 limango heeft meestal een te langzame levertijd.. heb m namelijk voor zaterdag nodig. Zalando had ik al wel gekeken maar nog niet helemaal hét gevonden

Sweetl asos ken ik nog niet, zal eens kijken