Femkes nou, ik dacht vandaag even rustig te kunnen shoppen, maar jeetje wat is het gigantisch druk zeg.
Gerust 20 min in de rij voor de paskamers en een hele rij door de winkel.

Maar ik heb wél schaamteloos geshopt. Ik doe normaal geen impulsieve aankopen, maar vond kennelijk dat ik het vandaag verdiende 🙈
Ik ga dus niet op de rekening kijken vanavond, maar gewoon genieten van mijn nieuwe broek, jas, hemdjes, blouse en lingerie.
(en stiekem wil ik ook nog nieuwe schoenen en 2 shirtjes, ik zit te twijfelen of ik dat mezelf nog ga toestaan 😋)

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wie kan mij helpen?
Ik wilde weer een betaald Dropbox account maken, omdat ik het een eng idee vind dat al mijn foto's op een harde schijf staan. Die kan kwijt of kapot.
Ik heb eerder een betaald Dropbox account gehad en het bevalt goed. Je kunt mappen delen, er is een integratie met de verkenner en je camera mapje van je telefoon kun je syncen. Maar in onderstaand artikel las ik dat er veel betere en voornamelijk goedkopere alternatieven zijn. Ik ken echter geen van alle behalve Google Drive. Het lijkt me alleen niet zo fijn dat bij Drive de foto's in kleiner formaat worden opgeslagen. Ohh en Google en privacy.. of valt dat wel mee?

Het gaat dus voornamelijk om opslag van foto's en administratie. Uit mijn hoofd is het rond de 25 GB.

https://www.websitehostingrating.com/nl/best-dropbox-alternatives/

@iMoeder @Manque @LucP Hebben jullie misschien tips?

June Die van de Wibra zijn ook echt super fijn. Nog fijner dan die van Zeeman.

[verwijderd] Ik heb met Dropbox geen ervaring. Hebben net als Google in het verleden wat incidenten gehad met medewerkers die bij je spullen konden. Google kan er sowieso in en gebruikt/beoordeeld de inhoud ook. Dat zou ik persoonlijk nooit doen.

Ik heb vroeger SpiderOak gebruikt. Dat is privacy vriendelijk. Hoe makkelijk het tegenwoordig werkt weet ik niet. Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar iCloud (betaald ook) en voor grote bestanden (films, series) een NAS.

[verwijderd] ik betaal $10 per maand om mijn laptop én die van @Manque ($5 per computer) volledig te backuppen bij backblaze (onbeperkte opslag en je kunt met één druk op de knop al je bestanden weer terugzetten als er iets fout gaat). Ideale dienst en loopt de hele tijd op de achtergrond dus je merkt er geen fluit van.

alleen als je fotos ook wilt delen werkt dat niet fantastisch... maar dat zou je eventueel nog met een gratis dropbox account kunnen regelen 😁

Ik ben op zoek naar luchtige korte broeken die nét een paar centimeter langer zijn dan nu overal in de winkels hangt.
    De broeken die wat langer lijken, blijken steeds voornamelijk high waist te zijn, waardoor de pijpen alsnog heel kort zijn.

Wie weet ze te vinden?

Ik zoek de perfecte fotoboek !
      Man en ik willen wat doen met onze digitale foto's.

Maar wie heeft dé perfecte fotoboek ?
      Hema, Abelli, Kruidvat, Ah, noem ze maar op. Ik wil graag ook tekst erbij zetten .
      Wie heeft voor mij een tip?

Uilenmama
        Ik heb een keer bij Albelli een fotoboekje gemaakt. Ik vond hem wel heel mooi geworden. Verder geen ervaring met anderen.

Uilenmama ik weet niet of het de perfecte zaak is, maar goede ervaringen met Kruidvat. De software loopt goed, en tekst kan ook daar.

Ik zoek wieglakentjes van biologisch katoen, maar t liefst wel met een leuk iets op t randje ofzo 🤔

• [verwijderd]

Ik ben opzoek naar boeken over de aarde en/of het universum voor peuters/kleuters. Het liefst in het Frans maar Nederlandse titels mogen ook , misschien bestaat er een vertaling 🙂

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Uilenmama
          Ik heb trouwens wel fotomagneten van de hema, maar die kwaliteit vond ik niet zo heel goed.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Femkes dat ziet er erg leuk uit!
          ( R is ook dol op flapjes 😛 )