• [verwijderd]

Meca Nooit geweten! ๐Ÿ˜

[verwijderd] boven aan de trap zou ik geen klemhekje doen. Die van ons is los geschoten toen ze er met gang tegen aan rende (gelukkig niet boven aan de trap)

[verwijderd] precies, geen klemhekje pakken! Je kunt vast in een muur of deurpost boren, dat is stukken veiliger!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Meca vetex heeft ook 1+1 en daar heb ik gisteren online geshopt. Nog twee extra matchende broekjes bij de behaโ€™s, die ik pas gekocht hebt. Normaal zijn ze 15 euro per stuk (en dat vind ik best prijzig) en nu twee voor 15 euro. Ze zijn volledig naadloos en zitten echt heerlijk.

aardbeitjes Zalando lounge was helaas weinig soeps in mijn maat ๐Ÿ˜•. Gelukkig vond ik op Amazon nog een setje van sloggi zero lace voor een leuke prijs.

Deze met een bijpassend broekje

Heeft iemand toevallig nog toet toet auto wegdelen liggen waar ze niks meer mee doen?
    Ik zou ze graag overnemen. Wij hebben ze gehad maar weg gedaan Omdat me zoontje er nooit echt mee speelde. Maar nu word hij ouder en vind hij het opeens heel leuk om met de delen die we dan nog hebben een zogenaamde racebaan te maken. Maar we hebben maar 7 stukjes. Zou dus leuk zijn als hij meer wegdelen zou hebben. Maar om ze nu weer nieuw te kopen vind ik ook onzinnig. Dus mocht iemand ze hebben neem ik ze graag over en maak je me zoontje heel blij mee๐Ÿ˜Š

Ik ben op zoek naar een voorleesboek dat zichzelf voorleest. Dus dat je ergens op kan klikken of de bladzijde omslaat en het boek dan voorleest.
    Waarschijnlijk zijn er ook apps, maar het leek me leuk om man een fysiek boek cadeau te doen waarmee hij straks de baby kan "voorlezen".

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Pimpelmeesje wij hebben muziek boekjes. Daar staat wel tekst bij, maar die is niet perse nodig. Elke keer zijn het korte stukjes van klassieke muziek stukken. Zou zoiets een idee zijn? Volgens mij zijn daar verschillende opties in.

Pimpelmeesje oh en in Arnhem zit een goede kinderboekwinkel die ook samenwerkt (binnen bepaalde kaders) met de kinderboekwinkel in Nijmegen. Misschien kun je telefonisch contact opnemen met hen of dat je ouders eens gaan snuffelen voor wat ideeรซn? Zij kunnen ook allerlei databases raadplegen.

De sims 2 huisdieren voor op de pc.... de kinderen hebben sims ook helemaal ontdekt.

Ik wil liever sims 4 maar dat trekt de laptop niet ๐Ÿ˜…

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Ik ben op zoek naar fijne nagellak die goed blijft zitten.
          Ik heb nu altijd van die goedkope van de Hema oa, en die wordt zo snel lelijk. Na een paar uur gaat het soms al bladderen of worden de hoekjes lelijk omdat ik ergens tegenaan stoot.

Welke lakjes hebben jullie, zijn niet overdreven duur, maar blijven wel goed zitten?

Blue essence zeg ik ook. Kruidvat voor 2 euro ofzo.

Ik zoek een steelstofzuiger met losse kruimeldief voor max 50 euro. Is alleen voor boven (laminaat) en de trap.

Iemand ervaringen?

Dahlia ik heb alleen maar ervaring met dat die dingen k*'t zijn ๐Ÿ™ˆ

Dahlia ik heb een Dirt Devil maar die zijn geloof ik iets duurder.
              Heel fijn en handig

Ik ben op zoek naar het kookboek de banketbakker van Cees Holtkamp. Overal uitverkocht ๐Ÿ˜ en uiteraard wil ik het heel graag voor m'n verjaardag zaterdag en heb ik geen zin om te wachten op de herdruk ๐Ÿ™ˆ

13 dagen later

Ik zoek goed broekjes die je onder een jurk kan dragen. Klein beetje correctie mag, maar hoeft niet. Ik wil ze vooral dragen tijdens fietsen.

• [verwijderd]

June ik heb ze van de zeeman, zijn wel fijne!