Blue ik heb niet echt potloden, soort krijt en ze vinden het alle 4 geweldig.
Het mag op 1 raam zodat niet alles eronder zit

Toch6 hier zijn ze gewoon in gebruik als potloden, we hebben ze al jaren, kwam er pas dit jaar via het forum achter dat ze ook op t raam kunnen, nooit gedaan nog.
    Dus als ze op t raam niks vinden, kan er ook gewoon mee gekleurd worden.

Blue is heel leuk, hier zijn ze veel ouder maar vinden ze het ook nog steeds leuk.

Blue Ja leuk! Voor die leeftijd zeker en ik vind het als ouder niet erg op de ramen. Gaat er goed en makkelijk af. En kan inderdaad ook gewoon gebruikt worden mochten ze het toch niet willen

Bloem oja tuurlijk H&M πŸ™‚ ga gelijk kijken, wehkamp had ik al gezien maar c&a ook nog niet

Sweetl thanks!

• Bloem hebben hierop gereageerd.
    • Bloem vindt dit leuk

Blue mijn 3 jaar oude zoon kreeg ze ook rond z'n verjaardag en het is een groot succes! Hier ook 1 raam waar hij en vriendjes op mogen kleuren (en zelf mogen poetsen πŸ™ˆπŸ˜)

• [verwijderd]

Blue R zou het heel leuk vinden denk ik! .. ik niet zo, maar goed, ik ben dan ook geen 3 πŸ˜›
      met cadeautjes hou ik alleen rekening met het kind hoor, niet met de ouders.

Ik twijfel over een nieuw luchtbed voor de vakantie.... iemand ervaring met een hele fijne?

Ik twijfel over een nieuw luchtbed voor de vakantie.... iemand ervaring met een hele fijne?

[verwijderd] voor een goede slaapmat (die idd echt heerlijk liggen) ben je zo 200/300 euro kwijt. Dat wil ik nu niet uitgeven. We hebben nu ook wel een prima luchtbed alleen loopt die ietsjes leeg dus moeten we elke dag even oppompen en daar heb ik niet zo zin in...

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd]

Je hebt ook de groene variant. Die is licht bruisend. Niet zo'n heftige bruis als spa rood, maar wel lekker prikkelend. Ook heerlijk met een beetje siroop.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hooyo-shimbir naar mijn idee bestaan er geen hele fijne luchtbedden 😬. Ik heb er heel veel versleten, maar nooit een echte fijne gevonden. Deze vond ik uiteindelijk nog het prettigst, omdat het twee afzonderlijke luchtkamers zijn:

https://www.vrijbuiter.nl/coleman-maxi-comfort-bed-double_cfba0002/?gclid=EAIaIQobChMI8Yrwn-u96gIVkql3Ch2AtAk3EAQYCyABEgKP0PD_BwE

Daarover heen wel een dunne matrastopper (goedkope van de Ikea) voor wat meer comfort en minder ongemak van optrekkend kou uit de grond.

Drie jaar geleden de vorige versie van deze gekocht en deze liggen echt heerlijk.

https://www.obelink.nl/obelink-sleepwell-15-slaapmat.html?gclid=EAIaIQobChMI4NGU6-q96gIVicx3Ch08pgqkEAQYAyABEgIeLPD_BwE

In de winter zijn deze standaard in de sale. Scheelt je zo 40 euro per matras.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hooyo-shimbir op deze hebben wij ooit proef gelegen een nacht. Lag eigenlijk ook heel goed, maar ik wilde perse de dikste mat die ik kon vinden. Na mijn laatste luchtbedvakantie kon ik nauwelijks lopen, omdat mijn rug volledig vast zat van dat stomme luchtbed dat elke nacht een beetje leeg liep. Hierdoor lag ik continue een beetje krom en dat vond mijn rug uiteindelijk niet meer leuk.Dat wilde ik dus nooit meer.

Deze is dus wel een stuk betaalbaarder.
            https://www.obelink.nl/obelink-sleepwell-7-5-slaapmat.html?gclid=EAIaIQobChMI4NGU6-q96gIVicx3Ch08pgqkEAQYBCABEgJV8PD_BwE

[verwijderd] Daarover heen wel een dunne matrastopper (goedkope van de Ikea) voor wat meer comfort en minder ongemak van optrekkend kou uit de grond.

Dit is wel best een goed idee trouwens. Ik ga er even over nadenken 😊

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hooyo-shimbir wij hadden echt een hele dunne a 1 of 2 cm dik. Nauwelijks een topper te noemen, maar het gaf wel meer stevigheid. De kinderen hadden een 1-persoons van de jysk a 10 euro op hun luchtbed. Lag echt een stuk beter en stabieler.

Heb net voor je gezocht op de site van de Ikea, maar kan die wij hebben niet meer vinden. Wat ik zie zijn meer dunne matrassen. Van ons is meer een dikke stevige deken en kon ook worden opgerold tot een klein pakketje. Misschien dat de jysk of leenbakker nog wel zo iets heeft en icm een goedkoop velours luchtbed van de kruitvat of de action ben je goedkoop uit.

[verwijderd] ja ik zag bij de Ikea niet echt wat idd maar de leenbakker heeft wel van die goedkopere dingen, ik fiets er van de week gewoon even heen. Voor de meisjes miss ook een idee want die rolde vorig jaar 80x per nacht van hun luchtbed af. Volgend jaar willen we hoger gebied in en dan wel goede matten kopen die ook meer isoleren. (Btw ik heb je een pb gestuurd)