[verwijderd]
Sneeuwvlok hier ook mooi weer! Maar wij zitten verplicht binnen
Sneeuwvlok hier ook mooi weer! Maar wij zitten verplicht binnen
[verwijderd] geen balkon of iets van buiten? Echt klote is dat. Ben zo blij dat wij nog naar buiten mogen.
[verwijderd] aaah balen!! Ook geen blokje om?
Marshmallow ja wel een balkon gelukkig
Sneeuwvlok blokje om mag wel maar ze raden het echt af. En ik wil het zelf ook zo min mogelijk want mijn peuter raakt alles aan (hij knuffelt vuilnisbakken en likt bankjes zeg maar) , en ik heb een new born thuis.
We gaan nu ongeveer om de 2 dagen naar buiten, en doen 1 max 2x per week boodschappen.
Maar o wat zou ik graag (uitgebreid) gaan wandelen met dit weer!
[verwijderd] en als je nou een keer op een achterlijk vroeg tijdstip naar een verlaten bos rijdt? Of mag dat ook niet?
Pimpelmeesje nee dat mag niet. Je mag je postcode niet uit (tenzij goede reden) en je mag maximaal een uurtje buiten zijn.
Onze trampoline is eindelijk geleverd en het is zowaar gelukt hem in elkaar te krijgen.
Net even een klein rondje gefietst. Jongste was voor het eerst mee in de bakfiets en heeft zitten glunderen!
Ik word er helemaal blij van.
[verwijderd] is dat schuurtje daar ook van jullie?
Tantetil
Ja,
Dat is een stenen schuur van ongeveer 20m2.
[verwijderd] fijne tuin!
[verwijderd] wow best groot ook! Gaan jullie de tuin ook veranderen of voorlopig zo laten? (Wel een mooie plek voor een forumfeestje )
Mijn zoontje heeft 10 kilo van mij afgesnoept. Nu zorgen dat het er ook af blijft en liefst nog een beetje meer er af.
Haha goed idee!
Dit jaar gaan we het alleen bijhouden, want we hebben het al druk genoeg met klussen en straks de baby. Deze winter gaan we met behulp van mijn schoonouders een plan voor de tuin maken voor volgende zomer. Waarschijnlijk komen er wel wat moestuin bakken en een kruidentuintje.
[verwijderd] ik ben echt jaloers op die tuin