[verwijderd] toch nog een goede daad van de lamzak. Echt heel leuk voor de meiden!
Blije berichten 🔒
Pimpelmeesje Top! Wat ontzettend fijn.
Pimpelmeesje wat een goed bericht
Mijn man doet nu elke week de boodschappen en beseft nu pas hoe duur dat elke keer is. Hij neemt gewoon zijn eigen bankpasje mee. ( Ik betaal altijd de boodschappen)
Ysabella
Haha, ik had het er van de week over dat ik nodig weer wat moest besparen op de boodschappen. Toen zei ik hoeveel we de afgelopen maanden hadden uitgegeven en toen noemde hij een bedrag wat we ooit hadden afgesproken. Dat lag er echt ver onder. Volgens mij heeft hij ook geen idee hoeveel je alleen aan gewoon eten al betaald.
- Bijgewerkt
Mamabeertje 7 jaar geleden konden we van 50 euro per week, week boodschappen kopen. Nu betalen wij per week 125 euro. Oké we zijn nu met zijn 3e, maar toch. En dan zitten de luiers etc er niet bij.
Ik denk dat als je zelf nooit boodschappen doet omdat de ander het altijd regelt je geen idee hebt hoeveel duurder alles is geworden.
Ysabella Ik denk dat als je zelf nooit boodschappen doet omdat de ander het altijd regelt je geen idee hebt hoeveel duurder alles is geworden.
Dat weet ik wel zeker. Mijn man heeft ook echt geen flauw benul. Elke keer als hij noodgedwongen zelf naar de winkel moet is het mopperen hoeveel dat tasje boodschappen wel niet gekost heeft.
Pimpelmeesje wauw wat mooi
Eindelijk hebben mijn ouders en zus Skype. Koste bloed zweet en tranen en heeeeel veel uren werk van ons maar het is er nu
Super fijn om elkaar nu te zien met bellen!
[verwijderd]
Ik ben met zo'n mega monster project bezig, ongelofelijk! 80 (!) filmpjes opnemen, alles mooi verwerken en rangschikken zodat het met elkaar klopt. Ik heb dit al tijden in mijn hoofd, maar dit had ik nooit kunnen doen naast mijn reguliere werk. Dus elk nadeel... Juist.
Ik word hier blij van
Sneeuwvlok ik ook! Zaterdag gaat ons bootje het water weer in, dus dan kunnen we zondag fijn een klein rondje op het water doen
Sneeuwvlok ja ik ook. Wel van het weekend het gaas verwijderen, zodat ik eindelijk de parasol kan gebruiken. Anders is het niet vol te houden op het balkon
Sneeuwvlok
ik ook!
Sneeuwvlok Tijd om de bloemzaadjes te planten die ik van de gemeente heb gekregen!
Ik hoest nog best wel, maar ik begin eindelijk weer op te knappen! Ik kan nu steeds langer zonder prednison, pas tegen het eind van de middag en savonds dat ik nu benauwd word. Zou er dan nu eindelijk een eind aan komen?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Sneeuwvlok
Jeeuj! Wij hebben sinds maandag een huis met 250 m2 tuin. Genieten met dit weer!!
[verwijderd]
Sneeuwvlok hier ook mooi weer! Maar wij zitten verplicht binnen