Bloem fijn is dat hè? Wij FaceTimen altijd met elkaar in de familie. (Ook voor de corona toestanden al)

• [verwijderd]

Pimpelmeesje nee dat mag niet. Je mag je postcode niet uit (tenzij goede reden) en je mag maximaal een uurtje buiten zijn.

Onze trampoline is eindelijk geleverd en het is zowaar gelukt hem in elkaar te krijgen.

Net even een klein rondje gefietst. Jongste was voor het eerst mee in de bakfiets en heeft zitten glunderen!
Ik word er helemaal blij van.

Mijn zoontje heeft 10 kilo van mij afgesnoept😁. Nu zorgen dat het er ook af blijft en liefst nog een beetje meer er af.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Tantetil

Haha goed idee!

Dit jaar gaan we het alleen bijhouden, want we hebben het al druk genoeg met klussen en straks de baby. Deze winter gaan we met behulp van mijn schoonouders een plan voor de tuin maken voor volgende zomer. Waarschijnlijk komen er wel wat moestuin bakken en een kruidentuintje.

Cactusje dat is veel! Je moest ook vaak overgeven toch? Dan gaat het best snel ook.

Ysabella
      Bij hoesten kon ik doorgaan tot ik moest overgeven, verder helemaal niet. Ik heb ook niet heel veel gegeten, de laatste paar weken kon ik wel weer snaaien savonds, maar overdag at ik erg weinig. Ik was ook maar iets van 3 kilo aangekomen waarvan het meeste vocht was, het vocht is nu grotendeels uit m'n voeten en benen en ik heb plotseling weer dunne enkels. Had ook wel wat overgewicht dus hij heeft echt mijn extraatjes opgegeten. Bij kleine meid was ik ook maar 3 kilo aangekomen en na de bevalling meteen 8 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Die heb ik er wel weer langzaam aan gesnoept plus een beetje meer. Als ik straks weer beter ben kan ik met mooi weer lekker wandelen met mijn kleine mannetje en hopelijk, met minder snoepen natuurlijk, kan ik dan nog wat extra kwijt raken en houden.

Vulpen dan zou ik wel gewoon in mijn pyjama kunnen blijven πŸ€”...

Maar nee, ik wil jullie allemaal in het echt zien! Gezellig πŸ€—

Woohoo mn nieuwe pannen en puzzels komen vandaag binnen, en mn zalando lounge bestelling waar ik al een maand op wacht is ook onderweg 😁

Wij gaan vanavond met de hele familie via beeldbellen bingo spelenπŸ˜‚
        mijn dochter en ik hebben appelflappen gebakken voor iedereen. Mijn vader en mijn broer hebben die van hun al opgehaald en mijn broer heeft de bingo kaarten voor iedereen hier achter gelaten. Mijn zus komt zo de appelflappen en de bingo kaarten voor haar gezin ophalen.
        zo gezellig! Met z’n allen met iets lekkers er bij bingo spelen (eigenlijk heb ik een hekel aan bingo maar dit is zo geinigπŸ˜‚)

Pimpelmeesje

Duurt dat bij Zalando een maand😳?

Heb er nog nooit besteld namelijk maar hoop toch dat het volgende week ergens bezorgd wordtπŸ˜