Blije berichten ๐
[verwijderd]
Ik ben met zo'n mega monster project bezig, ongelofelijk! 80 (!) filmpjes opnemen, alles mooi verwerken en rangschikken zodat het met elkaar klopt. Ik heb dit al tijden in mijn hoofd, maar dit had ik nooit kunnen doen naast mijn reguliere werk. Dus elk nadeel... Juist.
Ik word hier blij van
Sneeuwvlok ik ook! Zaterdag gaat ons bootje het water weer in, dus dan kunnen we zondag fijn een klein rondje op het water doen
Sneeuwvlok ja ik ook. Wel van het weekend het gaas verwijderen, zodat ik eindelijk de parasol kan gebruiken. Anders is het niet vol te houden op het balkon
Sneeuwvlok
ik ook!
Sneeuwvlok Tijd om de bloemzaadjes te planten die ik van de gemeente heb gekregen!
Ik hoest nog best wel, maar ik begin eindelijk weer op te knappen! Ik kan nu steeds langer zonder prednison, pas tegen het eind van de middag en savonds dat ik nu benauwd word. Zou er dan nu eindelijk een eind aan komen?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Sneeuwvlok
Jeeuj! Wij hebben sinds maandag een huis met 250 m2 tuin. Genieten met dit weer!!
[verwijderd]
Sneeuwvlok hier ook mooi weer! Maar wij zitten verplicht binnen
[verwijderd] geen balkon of iets van buiten? Echt klote is dat. Ben zo blij dat wij nog naar buiten mogen.
[verwijderd] aaah balen!! Ook geen blokje om?
[verwijderd]
Marshmallow ja wel een balkon gelukkig
Sneeuwvlok blokje om mag wel maar ze raden het echt af. En ik wil het zelf ook zo min mogelijk want mijn peuter raakt alles aan (hij knuffelt vuilnisbakken en likt bankjes zeg maar) , en ik heb een new born thuis.
We gaan nu ongeveer om de 2 dagen naar buiten, en doen 1 max 2x per week boodschappen.
Maar o wat zou ik graag (uitgebreid) gaan wandelen met dit weer!
[verwijderd] en als je nou een keer op een achterlijk vroeg tijdstip naar een verlaten bos rijdt? Of mag dat ook niet?
[verwijderd]
Pimpelmeesje nee dat mag niet. Je mag je postcode niet uit (tenzij goede reden) en je mag maximaal een uurtje buiten zijn.
Onze trampoline is eindelijk geleverd en het is zowaar gelukt hem in elkaar te krijgen.
Net even een klein rondje gefietst. Jongste was voor het eerst mee in de bakfiets en heeft zitten glunderen!
Ik word er helemaal blij van.
[verwijderd] is dat schuurtje daar ook van jullie?