Femkes hij heeft net gehoord dat hij de rol heeft gekregen die hij graag wilde!
Musical is eind juni, dat zal toch wel weer kunnen?

• [verwijderd]

Ik ben met zo'n mega monster project bezig, ongelofelijk! 80 (!) filmpjes opnemen, alles mooi verwerken en rangschikken zodat het met elkaar klopt. Ik heb dit al tijden in mijn hoofd, maar dit had ik nooit kunnen doen naast mijn reguliere werk. Dus elk nadeel... Juist.

Sneeuwvlok ja ik ook. Wel van het weekend het gaas verwijderen, zodat ik eindelijk de parasol kan gebruiken. Anders is het niet vol te houden op het balkon ๐Ÿ˜…

Ik hoest nog best wel, maar ik begin eindelijk weer op te knappen! Ik kan nu steeds langer zonder prednison, pas tegen het eind van de middag en savonds dat ik nu benauwd word. Zou er dan nu eindelijk een eind aan komen? ๐Ÿคž๐Ÿคž

• [verwijderd]

Marshmallow ja wel een balkon gelukkig ๐Ÿ™‚

Sneeuwvlok blokje om mag wel maar ze raden het echt af. En ik wil het zelf ook zo min mogelijk want mijn peuter raakt alles aan (hij knuffelt vuilnisbakken en likt bankjes zeg maar) , en ik heb een new born thuis.
    We gaan nu ongeveer om de 2 dagen naar buiten, en doen 1 max 2x per week boodschappen.
    Maar o wat zou ik graag (uitgebreid) gaan wandelen met dit weer! ๐Ÿ™‚

Femkes Wat leuk!
      mijn dochter heeft ook de rol gekregen die ze graag wilde hebben, nu maar hopen dat het door gaat idd....

Bloem fijn is dat hรจ? Wij FaceTimen altijd met elkaar in de familie. (Ook voor de corona toestanden al)

• [verwijderd]

Pimpelmeesje nee dat mag niet. Je mag je postcode niet uit (tenzij goede reden) en je mag maximaal een uurtje buiten zijn.

Onze trampoline is eindelijk geleverd en het is zowaar gelukt hem in elkaar te krijgen.

Net even een klein rondje gefietst. Jongste was voor het eerst mee in de bakfiets en heeft zitten glunderen!
      Ik word er helemaal blij van.