Ik heb mijn ouders weer gezien sinds 8 maart...
Blije berichten đ
Weer hebben heerlijk buiten op het balkon gegeten. Genieten hoor!
Vanmiddag goeie 4km gelopen en nu geen pijn
Was echt lekker buiten. Kinderen liepen ook goed mee, veel beren gezien
[verwijderd]
Ik kreeg net een mail dat mijn energie-rekening omlaag gaat. Nog meer. Ik betaal nu 29 euro per maand aan glw totaal. Nog even en ze gaan me bij betalen
[verwijderd] wow wat weinig! Lekker zeg
De oudste heeft vandaag de brief binnen gekregen dat hij is toegelaten op de middelbare school van zijn keuze! Dat is op zich geen verrassing, maar toch even een heel mooi moment! Hij glom van trots en ik ook!
[verwijderd]
Mijn aanvraag voor TOZO-bijstand (zzp) is goedgekeurd!
Ik wil niet te vroeg juichen, maar zoontje heeft vannacht toch wel best goed geslapen na zijn nacht fles! Wel naast me want hij trok zijn speentje er eerst een paar keer uit, maar zonder huilen en krijsen is ie toch gaan slapen.
Gister heb ik andere spenen op de fles gedaan omdat hij steeds best veel lucht naar binnen hapte tijdens het drinken en lucht in de buik betekend natuurlijk krampjes. Hopelijk is dat probleem dan nu opgelost!
Wat fijn
[verwijderd]
Na enorm veel tegenslag in ons nieuwe huis (en dus een extra flinke rekening), zijn we nu weer aan het opbouwen. Dat voelt zo fijn! De vloeren liggen er in, de plafonds zijn gedaan en nu zijn we al een eind op weg met verven en de muren afwerken. Gisteren het eerste kleurtje op de muur gezet; turkoois voor zoons kamer.
Vandaag gaan we de woonkamer en de zolder behangen en de laatste dingen op zolder verven. SUPER FIJN, want dan is de eerste kamer af en kunnen we al wat dozen gaan overbrengen.
En nog meer leuk nieuws.. Gisteren is mijn nieuwe elektrische fiets binnen gekomen en ivm de Corona, kon ik een accu upgrade doen voor 50% korting. Nu is mijn actieradius vergroot met 100 km, gaat de accu een paar jaar langer mee (tot 9 jaar totaal) en is het beter voor mijn fietsmotor.
Ik kan weer fietsen!!!
Mijn moeder heeft net een zandbak gekocht voor N ik ben plaatsvervangend blij voor hem!
[verwijderd] wat fijn allemaal!!
- Bijgewerkt
Mijn man vandaag uit het ziekenhuis gekomen na 1,5 week op de Corona afdeling gelegen te hebben en al verschillende mensen onder een laken heeft zien vertrekken.
Heb meteen een heel andere dochter nu hij terug is. Ze is een zeer gevoelig meisje maar niet goed in het uiten van dâr emoties.
Ik heb een haas gezien!
Snoeki poeh wat een heftige ervaring zeg! Fijn dat hij weer thuis is!
[verwijderd]
Snoeki Wat fijn dat hij weer thuis is! Heeft hij ook echt helemaal geen klachten meer?
Ik ben blij dat mijn kinderen zo goed samen kunnen spelen. Ze vechten wel eens hoor, maar over het algemeen spelen ze heerlijk. Ik zit nu ook alweer een half uur in de speeltuin glimlachend naar ze te kijken.
Ik zit in de zon en de jongste prutst heerlijk met wat stoepkrijt