• [verwijderd]

Sevenof9 nee die staan niet op de site, maar als je contact op neemt met haar en zegt dat Jade je gestuurd heeft weet ze wel wat je bedoelt!

Ik ben sinds kort verslingerd geraakt aan de Korean skincare. Na een zonnebrand en serum van Purito, en een poeder van Cosrx, vandaag de Hyaluronic Acid van Hadalabo besteld. Ben erg benieuwd of die ook zn lyrische recensies waarmaakt. 😎

• [verwijderd]

iMoeder Wat is er zo bijzonder/anders aan Korean skincare?

Een costumized planner van Personal Planner voor mezelf en 6 dozen Lego voor de jongens voor pakjesavond.

5 dagen later
        • [verwijderd]

Een Dyson V10 en een nieuwe waterpomp droger van AEG.
        Ik moet bijna huilen, zoveel geld was het.. maar beter in één keer iets goeds kopen, dan weer iets wat maar half bevalt en na een te korte periode weer kapot gaat.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik wil ook een nieuwe Dyson. Wij hebben er een met snoer (5 of 6 jaar oud nu) en die doet het nog prima (want Dyson πŸ˜› ) maar ik wil graag een steelstofzuiger. Maar ze zijn zo duuuurrr 😩

• [verwijderd]

[verwijderd] hier is hij nog 400. Wel afgeprijsd van 500 , maar toch nog wel erg duur. Te duur voor nu iig.. Kerst is duur πŸ˜›