Huggybird De nieuwe Apple Watch π± Donderdag na mijn hardlooptraining ging mijn Watch op zwart, uit, deed niets meerπ³π± hij is weer aan de praat gelukkig maar wel een nieuwe besteld, dit was het zetje dat ik nodig had denk ik..... π€
[verwijderd] Huggybird oh Nice! ik ga hem denk ik in januari bestellen via een cashback programma van vitality π₯΄
[verwijderd] Hier een nieuwe iPhone gekocht π±π± Mijn oude 6 is gebarsten, loopt iedere keer vast, toetsenbord reageert niet meer, en eerlijk gezegd was ik er helemaal klaar mee na 6 jaar. Dus ik ben weer klaar voor alle feest- en verjaardagen π π π
Elena22 [verwijderd] Opel Astra SW. We zijn er heel blij mee, afgelopen drie maanden hadden we geen eigen auto doordat de vorige vrij plotseling stuk ging (lekke koppakking bij een auto die de dure reparatie niet meer waard was).
[verwijderd] Scherm voor auto Krabber voor auto Lampjes voor de kerst Paw Patrol Rocky dino Paw Patrol Zuma dino
Pimpelmeesje Planken, haken, wandrek, stang met haken, placemats, bedtafeltje, vingerpopjes en een stellingkastje. Oftewel: ik heb een Ikea bestelling geplaatst π
[verwijderd] [verwijderd] ja die is zeker leuk! Al even niet meer gespeeld, binnenkort maar weer eens opzoeken.
[verwijderd] Een smoothie voor M die ziek is, kind dolgelukkig, ben de beste moeder van de wereld. Zo makkelijk π
Louelle81 [verwijderd] Nou zal ik je eens wat vertellen. Een tijdje terug had ik over je gedroomd. Ik zat in je woonkamer en waar was jij mee bezig? Je woonkamer opnieuw aan het stylenπ€£π€£. Kasten schuiven, behang eraf, nieuwe meubels etcπ€£π€£
[verwijderd] Louelle81 hahaha! Nou de woonkamer blijft voorlopig zoals hij is hoor, althans, tot het voorjaar, dan komt er een nieuwe bank. Los daarvan ben ik eindelijk grotendeels tevreden π Maar F wil een nieuwe kast en bureau voor haar verjaardag, en die is inmiddels wel uitgekeken op haar onderwater/kleine zeemeermin kamer. Mag ook wel een keer als je 11 wordt π