[verwijderd] ahh jammer!! Ik ga zoeken!
Thnx!
[verwijderd] ahh jammer!! Ik ga zoeken!
Thnx!
Een kennisje van mij heeft sinds een paar maanden een etsy-shop met witchy dingen (edelstenen, kruiden etc) en zij maakt zo'n mooie dingen! Ik loop al 2 maanden te kwijlen op deze pot, en gisteren van mijn beste vriendin voor mijn verjaardag het bedrag daarvoor gehad. Net besteld, ik ben blij
[verwijderd] en wat kan je daar dan mee. Pf is dat puir voor de sier
Toch6 in principe is het voor rust, bescherming en harmonie in huis, maar gevalletje baadt het niet dan schaadt het niet en is hij gewoon voor de sier
[verwijderd] dus gewoon neerzetten?
Toch6 ja! Ze heeft er ook mini-varianten van die als ketting gebruikt kunnen worden, maar deze komt gewoon op het tv-meubel
ik voel me down dus ik heb kleding voor de jongens gekocht. 3 truien en 2 t shirts
Ook heb ik alle kerstcadeautjes besteld, die komen maandag (als het goed is) allemaal binnen.
Nu zijn we arm...
[verwijderd]
Maar voel je je wel beter?
[verwijderd] Nee, haha
[verwijderd] Misschien heb je nog niet genoeg gekocht.
[verwijderd] oeh mooi, heb je de link naar die winkel? Misschien iets voor in mijn camper.
[verwijderd] Ik denk het!
Ik dook even in de sinterklaas rol en kocht sloffen voor mijn man. Hele degelijke,zoals mijn vader ze ook heeft.
Maar ja, hij wordt volgende week ook al 40, dus dan mag hij best degelijke sloffen.
[verwijderd] of misschien moet je iets voor jezelf kopen? Of voor mij, dat is ook leuk.
Alvast voor mijn verjaardag
Sevenof9 natuurlijk:
https://www.etsy.com/nl/shop/HocusPocusBySanne
Jij hebt geen Facebook volgens mij he? Op haar pagina Hocus Pocus by Sanne plaatst ze ook dingen (zoals deze) die op aanvraag gedaan kunnen worden.
[verwijderd] klopt ik heb idd geen Facebook
Maar bedankt voor de link
[verwijderd] ik zie alleen die kleine flesjes, volgens mij verkoopt ze geen grote meer