• [verwijderd]

Een kennisje van mij heeft sinds een paar maanden een etsy-shop met witchy dingen (edelstenen, kruiden etc) en zij maakt zo'n mooie dingen! Ik loop al 2 maanden te kwijlen op deze pot, en gisteren van mijn beste vriendin voor mijn verjaardag het bedrag daarvoor gehad. Net besteld, ik ben blij ๐Ÿ˜

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Toch6 in principe is het voor rust, bescherming en harmonie in huis, maar gevalletje baadt het niet dan schaadt het niet en is hij gewoon voor de sier ๐Ÿ˜‰

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

Toch6 ja! Ze heeft er ook mini-varianten van die als ketting gebruikt kunnen worden, maar deze komt gewoon op het tv-meubel ๐Ÿ˜Š

• [verwijderd]

ik voel me down dus ik heb kleding voor de jongens gekocht. 3 truien en 2 t shirts
      Ook heb ik alle kerstcadeautjes besteld, die komen maandag (als het goed is) allemaal binnen.

Nu zijn we arm...

Ik dook even in de sinterklaas rol en kocht sloffen voor mijn man. Hele degelijke,zoals mijn vader ze ook heeft.
        Maar ja, hij wordt volgende week ook al 40, dus dan mag hij best degelijke sloffen.

• [verwijderd]

Sevenof9 nee die staan niet op de site, maar als je contact op neemt met haar en zegt dat Jade je gestuurd heeft weet ze wel wat je bedoelt!