Ik heb een hekel aan mensen die werkelijk elke dag zeggen dat ze zo graag wat kilos eraf willen en loprn te zeiken over hun lichaam , maar vervolgens wel op het werk elk uur naar de snoeppot lopen en 4 keer per week taart eten als er iemand jarig is. Ik kan daar zooooo slecht tegen ...

• [verwijderd]

iMoeder magisch zand moet verboden worden. Ik haat dat spul in huis 😬.

Zelfde geldt voor bunchems. Als je wilt begrijpen waarom, stop gerust tien van die bolletjes in je haar en je begrijpt het.

Ik weet niet of dit impopulair is?

Devilschase Ik vind dat politiemannen en vrouwen ook veel meer mogen verdienen. Net zoals mensen in de zorg en het onderwijs. Het was een voorbeeld om te stellen dat mensen die echt iets bijdragen daarvoor beloond moeten worden, en mensen die alleen maar graaien een heel stuk minder mogen verdienen of geld aan de maatschappij terug moeten geven.

Utopisch idee, ik weet t.

Strandbal

Hier op vrijdag een lange middag bso. Van 12:00 tot 18:00 open. Om de week ben ik er om 16:30 om haar op de halen en elke keer gemopper dat ze tot 18:00 wil blijven.

dus herkenbaar dat de kinderen niet mee willen en het naar hun zin hebbben.

Ffion maar dan nog, het is haar impopulaire mening toch?

• [verwijderd]

[verwijderd] ik vond het ook echt niks aan, heb het maar weggegooid 😂

• [verwijderd]

Impopulaire mening: ik vind een elektrische fiets heerlijk!!
      Met mijn overbleven bekkenklachten echt een uitkomst.

Devilschase hahahaha helemaal mee eens!

Ik heb een collega die iedereen (ongevraagd) gezonde dieet, leef- en eetadviezen geeft terwijl ze zelf zeker 25 kg overgewicht heeft.

Ik weet het niet hoor, maar ga het eerst zelf maar eens in de praktijk brengen en hou tot die tijd je klep dicht. Bloedirritant

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Yuppen zouden geen huizen meer in Amsterdam mogen kopen. Bouw een stad(je) ergens op een weiland waar ze gezellig samen met hun geitenwollen sokken in sandalen met bakfietsen, kruidentuintjes, kinderen met Vlinder, Zusje, Mensje namen, vrije scholen en biologische sapjes bars, gelukkig kunnen worden en laat Amsterdam echt Amsterdam blijven!
        En dat Halsema burgemeester is geworden werkt hier zo niet aan mee!!

• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb een bunchems in haar filmpje voorbij zien komen op facebook. Zoon speelde er nog wel eens mee maar nu dochter haar haar lang is en ze wel eens haar broers kamer in loopt heb ik het hele zooitje maar weg gegooid.

• [verwijderd]

Torretjeee mee eens, hier alleen een traphekje boven (bij de slaapkamers) aan de trap uit angst voor kinderen die slaapdronken naar de wc willen of naar onze slaapkamer willen en met hun slaapkopjes misstappen en van de trap vallen. Overdag staat deze open als ze naar bed gaan gaat hij dicht.

• [verwijderd]

Betsy eigenlijk heb ik er wel respect voor dat je dat kan. Ik zou persoonlijk de hele dag geen rust in mijn kont hebben dus of gebruik maken van de vrije tijd door grote dingen in huis aan te pakken die makkelijker gaan zonder kind om me heen of de dag samen met kind leuk besteden en niets in huis doen omdat het een vrije dag is.

• Betsy hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

❤️ (als half gemeend goedmakertje)

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] dat ben ik met je eens! Wel apparte hokjes dan he?! 🤣