• [verwijderd]

Ik vind genderneutraal opvoeden geestelijke mishandeling. En dan heb ik het niet over unisex namen of jongens in een jurk, maar over het erkennen en benoemen dat je een man of vrouw bent. Je geslacht is een belangrijk onderdeel van wie je bent, je identiteit, en daar moet je juist in bevestigd worden ipv dat het ontkent moet worden.

[verwijderd]
Als het geloof wordt afgeschaft vinden mensen wel wat anders om elkaar om zeep te helpen oid πŸ™ˆ

Van mij mogen die 40 km auto's worden afgeschaft, even kort door de bocht: als je geen normaal rijbewijs mag hebben dan heb je niks te zoeken op een weg waar wel gewone auto’s mogen rijden.
Het enige verschil is dat ze niet op 100 wegen mogen en op snelwegen.
Rij je op een drukke 80 weg en zit je achter zo’n schijtding... why????

• [verwijderd]

Theezeefje kom eens naar Frankrijk, en dan realiseer je je dat de halve (alcoholistische) bevolking in zo’n ding rijdt... je hebt er namelijk geen rijbewijs voor nodig, dus je kunt hem ook niet kwijtraken als je erin aangehouden wordt...

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] je hebt er namelijk geen rijbewijs voor nodig, dus je kunt hem ook niet kwijtraken als je erin aangehouden wordt...

πŸ’‘πŸ’‘πŸ’‘
      🀣

• [verwijderd]

Jongeren, (nee in het algemeen iedereen), die door verkeerd gebruik van drugs blijvende (hersen)schade of zelfs komen te overlijden.
      Als je het gebruikt neem ik aan dat je ook weet wat risico's kunnen zijn.
      Ik kan er weinig meedeleven voor opbrengen.

Een hele impopulaire, welke ik ook op zp al gedeeld had

ik vind dat er wel weer wat meer natuurlijke selectie plaats mag vinden op de wereld, om o.a. de overbevolking tegen te gaan zodat de aarde beter leefbaar blijft. Ik vind dus alle technologische en medische vooruitgang niet perse altijd een vooruitgang.

Ik ga hier overigens ook niet verder over uitwijden πŸ˜‰

Alle scholen moeten openbaar onderwijs geven en dus niet vanuit een bepaald geloof onderwijzen.

Geen inzet van politie bij voetbalwedstrijden of andere grote sportevenementen of ze moeten de kosten hiervan aan de politie uitbetalen.

De politie moet veel meer bevoegdheden krijgen.

Oh en nog een.... alle mensen met een bepaald laag iq (precieze cijfer nog niet bepaald maar denk onder de 60) of die uit de ouderlijke macht zijn gezet of wiens kind(eren) gedwongen uit huis zijn geplaatst wegens welke vorm van kindermishandeling dan ook, moeten verplicht anticonceptie gebruiken.

Er moet meer geld naar kunst en cultuur want wij zijn op sommige vlakken echt eenzijdig ontwikkeld en ik denk dat we empathie en mededogen missen.

Politiek mag afgeschaft worden, in de zin van al dat circus in de Kamer. Machtsgeilheid mag direct afgestraft worden.

Vuilnismannen mogen veel meer verdienen en bankiers mogen geld aan de samenleving teruggeven.

Wachtgeld voor politici moet direct worden afgeschaft.

• [verwijderd]

Mammielove ook in geval van verkrachting? Of een medische abortus?

[verwijderd] uitgezonderd als het leven van de moeder in gevaar is.
            Ook bij verkrachting, maar ik weet dat dat een heel teer onderwerp is en ik makkelijk praten heb daarin.

• [verwijderd]

Bloem verplicht anticonceptie of gewoon gelijk steriliseren? Sommige mensen kunnen de gevolgen gewoon niet overzien en dan moeten er misschien wel drastische maatregelen genomen worden. In die zin ben ik het zeker eens met je!

[verwijderd] Nee verplichte anticonceptie. Niet iets definitiefs. Ik ken voorbeelden van mensen die hun leven gebeterd hebben en later wel een kind kregen wat ze gewoon goed konden opvoeden.

Ysabella omdat het kindje er niets aan kan doen en er niet om vraagt om niet geboren te mogen worden.

Ysabella het kindje is er al en dat leeft al. Ik vind niet dat je het recht hebt om dat leven af te nemen.