[verwijderd]
Zeker ken ik die. Ik kan er zo een stuk of 6 noemen.
Impopulaire meningen topic
- Bijgewerkt
[verwijderd]
Nounou...Ik vel toch geen oordeel? Het is MIJN impopulaire mening. IK heb de behoefte niet. Als een ander die wel voelt, ga je gang zou ik zeggen.
[verwijderd]
Jute dan is het een hype bij jou in de buurt
Ik zou dat zelfs een hele positieve hype vinden. Moeders voelen zich al zo snel schuldig over dat soort dingen en ik denk dat tijd voor jezelf zowel goed is voor moeder, kind als relatie en daarmee voor het hele gezin. Ik zie het niet als een hype maar als iets wat gelukkig steeds meer openlijk geaccepteerd wordt.
- Bijgewerkt
Yes, blijkt nu dat ik een trendsetter ben. Nooit geweten dat het tot een hype heeft geleid... Tijd voor mezelf, dat doe ik al sinds de vroege jaren â80. Als jong kind vond ik het al heerlijk om even helemaal alleen te zijn en in mijn uppie met de barbies te spelen. En daar ben ik als puber en volwassene nooit mee gestopt. (Alleen wel met de barbies).
Mijn kinderen hebben dat ook al. Wij vinden elkaar supertof, maar zijn allemaal graag weleens alleen. Heerlijk!
[verwijderd]
Strandbal hier exact hetzelfde (geen oppas in de buurt) en ik vind het heerlijk om een dag vrij te nemen, lekker naar de sauna te gaan en de kinderen naar de bso. Ik vind daar niks mis mee. In tegendeel ik geef mijzelf daar juist een dik compliment voor .
[verwijderd]
Hahaha, ik ben er bang voor ;-)
Eerder ophalen als je zelf wat eerder weg kan op je werk? Ik pieker er niet over. Dan ga ik heerlijk een uur zitten niksen op de bank.
Sterker nog, op 1 mei ben ik vrij. Maar Bo gaat op woensdag altijd naar de opvang. Dus ook op 1 mei. En dan ga ik echt geen klusjes doen in huis. Dan ga ik de hele dag alleen maar dingen doen waar ik zin in heb. Gewoon omdat het kan. En daar vind ik echt helemaal niks mis mee.
Ik ben dus hele slechte moeder als ik t zo lees. Hier gaat dochter elke dinsdag naar kdv. Hiervoor gekozen ipv naar peuterspeelzaal, omdat als we dan x beide dagdienst hebben kan ze er niet heen voorschoolse opvang pas vanaf 7 uur open en wij moeten om 7 uur beginnen. Ik vind het wel belangrijk dat ze regelmaat heeft en ze leert daar ook veel dus in principe gaat ze elke dinsdag, ook nu ik in ziektewet zit. Als we een x samen dienst hadden op een andere dag dan deden we haar op die dag naar t kdv ipv op de dinsdag
Born2bme tijdens mijn zwangerschapsverlof van zoon 2 en 3 gingen de oudsten ook gewoon naar het kdv hoor. Juist dan is het fijn om wel dat uurtje extra op de bank te gaan en om zonder kinderen de wekelijkse boodschappen te doen?
Tegenwoordig weinig vrij terwijl de kinderen naar kdv gaan. Heel af en toe voor een bezoekje aan de kapper... Misschien te verslaafd aan mijn werk
Maar hier ook regelmatig gemopper als ik de kinderen kom halen, nog 5 minuutjes mama, en dan staan we daar weer.. de ouders waarvan de kinderen het zo slecht hebben op de bso
Dat laatste is herkenbaar. Afgelopen maandag kwam ik mijn zoon ophalen, terwijl ze net allemaal klaar stonden met hesjes aan om buiten te spelen. Op nog geen 100 meter lopen is een groot plein waar ze spelen met goed weer.
Ik voelde me gewoon schuldig. Hij zei mama waarom kan ik nu niet buiten spelen? Waarom heb je me al opgehaald?
Arm kind...
Mijn kinderen gaan ook graag naar de BSO. Daar doen ze ook allemaal dingen waar ik als moeder geen talent voor heb zoals knutselen, breien, haken. En spelen ze met dingen waar ik thuis een beetje kriegel van word (bijv strijkkralen) of wat ik verboden heb (magisch zand). En als ik een keer een dagje vrij neem, dan gaan ze lekker gewoon naar de BSO hoor.
Een vuilnisman verdiend meer dan ik....
Ik heb een hekel aan mensen die werkelijk elke dag zeggen dat ze zo graag wat kilos eraf willen en loprn te zeiken over hun lichaam , maar vervolgens wel op het werk elk uur naar de snoeppot lopen en 4 keer per week taart eten als er iemand jarig is. Ik kan daar zooooo slecht tegen ...
[verwijderd]
iMoeder magisch zand moet verboden worden. Ik haat dat spul in huis .
Zelfde geldt voor bunchems. Als je wilt begrijpen waarom, stop gerust tien van die bolletjes in je haar en je begrijpt het.
Ik weet niet of dit impopulair is?
Devilschase Ik vind dat politiemannen en vrouwen ook veel meer mogen verdienen. Net zoals mensen in de zorg en het onderwijs. Het was een voorbeeld om te stellen dat mensen die echt iets bijdragen daarvoor beloond moeten worden, en mensen die alleen maar graaien een heel stuk minder mogen verdienen of geld aan de maatschappij terug moeten geven.
Utopisch idee, ik weet t.
[verwijderd]
[verwijderd] ik vond het ook echt niks aan, heb het maar weggegooid
[verwijderd]
Impopulaire mening: ik vind een elektrische fiets heerlijk!!
Met mijn overbleven bekkenklachten echt een uitkomst.