• [verwijderd]

Ik had vanaf mijn zestiende een brommer (zoals de helft van de 16 plussers bij mij op school). Ik heb letterlijk een jaar lang de dagen tot mijn verjaardag lopen turven. Ik was dan ook een aartslui varken.
Hadden electrische fietsen toen al bestaan, dan had ik er ongetwijfeld één voor mijn achtste verjaardag gevraagd.

Ik snap niet wat het een ander uitmaakt of iemand op een elektrische fiets zit of niet. Al zijn (jonge) mensen te lui om op een gewone fiets te gaan, wat maakt het uit?!
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten. 🙄

Wij gingen een fietsroute doen met de familie toen we een weekendje weg waren. Zat ik ook op een elektrische fiets, het was heus niet minder leuk. En ja ik ben een jonge vrouw die ook best op een gewone fiets kan. Maar gelukkig mag ik dat zelf bepalen.

Strandbal

Dit is het impopulaire meningen topic hè. Dus het maakt niet uit of een ander het wat uitmaakt. Ik vind het onzin en geef daar dus mijn mening over.

Een ander heeft misschien weer ergens anders een mening over waarvan ik denk:”lekker belangrijk, wat maakt dát nou uit.” Zo werkt het nou eenmaal met meningen.

• Robije hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Mensen zouden eens wat minder meningen moeten hebben over wat anderen doen zonder te weten hoe de vork in de steel zit.

Hoe is dit een impopulaire mening?
      Ik hoop dat de meerderheid van de mensen dit toch wel vindt? 😱

Dat het regelmatig schort aan de praktische uitvoering ervan is een tweede. Maar niemand vindt toch hopelijk dat je vooral veel meningen moet hebben over mensen wiens situatie je niet precies kent?

iMoeder Ik heb vier jaar lang door weer en wind 22 km heen en terug naar school gefietst.

Mijn broertje werd bij een spatje regen al gebracht en kreeg op zijn 16e een scooter.

Dat onderscheid van mijn ouders heb ik nooit begrepen en ik word er soms nog boos om.

Traphekjes met 4 kinderen onder de 3 is heel handig ;-).

Mensen die niets van kunst en cultuur weten vind ik armoede.

Tweede leg gezinnen zijn zelden leuk

Toch6 omdat je kinderen prima kan leren of ze gebruik mogen maken van de trap.
        En dat ze daar meer aan hebben dan niet weten hoe ermee om te gaan.

Torretjeee en dan sta je te koken/af te wassen/whatever en je kindje ziet de kans om de trap op te gaan en dondert er zo van af. Ongeluk zit in een klein hoekje he..

Torretjeee

Nou, ik zou het toch best handig vinden dat ik even rustig kan poepen zonder dat er straks een kind van 1,5 besluit in zijn eentje de trap op te gaan.

Uiteraard leer je ze hoe ze de trap op en af moeten, maar dat betekent niet dat het gelijk raadzaam is om ze dat ook alleen te laten doen.

En ik weet niet hoe het met jouw kinderen zit, maar mijn kinderen houden zich echt niet altijd aan alles regels die ik stel.

Snoopy1979 door hem steeds eraf te halen en hem af te leiden met iets anders.

En ja mijn zoon van nu 1 kon met 9/10 maanden overal al opklimmen, via de tripp trap op de tafel en op de vensterbank. Is een hele grote dondersteen en een drifthoofd die een echt volhouder is. Hij weet wel inmiddels dat het kattenvoer verboden is en de trap ook. Mijn zoon van 3 was een stuk makkerlijker maar wist het ook al heel snel.

Lumihiutale en met een traphekje dus ook. Aangezien mijn 3 jarige kan vergeten hem dicht te doen. En mijn 1 jarige overal overheen klimt. Ik hem liever dat hij achterwaards een poging doet de trap af te gaan als dat hij van het hekje naar beneden donderd.

Torretjeee door hem steeds eraf te halen en hem af te leiden met iets anders.

Maar ik vond het juist wel fijn dat ze de trap op kon klimmen, maar ze was nog te jong om te snappen wanneer het wel en wanneer het niet mocht. En als je even niet oplet staat je kind al halverwege de trap. Ik had trouwens ook een traphekje boven op de gang zodat de kinderen niet de trap af konden en niet de zoldertrap op konden. Zo kon ik rustig douchen terwijl ze op de gang speelden. In hun bedje vond ik geen optie omdat ze dan alles bij elkaar huilden, dat is niet zo fijn douchen 😉

Torretjeee Ik had bovenaan de trap ook geen traphekje (alleen op de gang). Wel onderaan de trap.

Torretjeee Ze adviseren juist dat niet te doen, in een kinderstoel zonder toezicht. Een nichtje van mij was eens boos geworden in de kinderstoel en ging heen en weer wippen, viel zo met stoel en al om.