Honkeytonk Belachelijk eigenlijk. En wat erg van je overgroot oma zeg. Een ander die dan beslist over je leven, ik vind het ongebrijpelijk.
@muppet Ik vind dat ook altijd een bijzonder iets. De vader van mijn vriendin is twee jaar geleden overleden aan kanker, hij lag toen in een ziekenhuis waar ze een bepaald geloof hebben, weet even zo snel niet welke maar kan christelijk, gereformeerd ofzoiets zijn, maakt op zich ook niet echt uit, maar hij wilde op den duur ook euthanasie, hij kreeg dat niet omdat dat tegen de regels van het geloof was, die man heeft gesmeekt of iemand het kon beeindigen maar dat deden ze niet, hij was te zwak om nog een reis te maken naar een ander ziekenhuis, het heeft uiteindelijk nog een week of 2 geduurd en toen is hij gestikt. Verschrikkelijk vind ik het gewoon.
@Sweetl Dat klopt inderdaad, dat had haar casusmanager ook al gezegd. Plus zij zal dan gekort worden op haar pensioen en AOW omdat wij hier dus weer '' teveel '' verdienen en wij haar dus in principe ( volgens hun ) zouden kunnen verzorgen en financieel kunnen bijstaan. Het is echt te bekrompen voor woorden allemaal.