Yep heel herkenbaar. Hier is ook altijd wat. Echt altijd.
We zijn 17 jaar getrouwd en zo lang is er altijd wat aan de hand. Van ouders die gaan scheiden omdat vader mijn zusje misbruikt zou hebben. Zusje 3 maanden in huis gehad. Geen contact meer gehad met vader. De hele familie die je laat vallen. Daarna een paar miskramen. Kind 1 en 2 die altijd ziek waren toen ze klein waren. De middelste met een spraak/taalprobleem waardoor hij 2 jaar naar speciaal onderwijs is moeten gaan. Eerst jarenlang naar de logopedie, fysio en ergotherapie geweest.
Zusje met een tumor in het ruggenmerg die een half jaar in het ziekenhuis heeft gelegen en een dwarslaesie eraan heeft overgehouden.
Vervolgens na 3 jaar overleden, terwijl ik zwanger was. Daarna een moeder die psychisch de weg kwijt was en niet meer wilde leven. Op een dag haar naar de gesloten afdeling van de paaz kunnen brengen.
Gezeik op mijn werk. Ineens na 12 jaar deed ik niks meer goed. Toen overleed mijn vader. Die had geen testament gemaakt en ik was enig erfgenaam. Heb alles moeten afhandelen. Daarna ontslag genomen op het werk en nu zit ik thuis.
Dus, wat is het volgende?