Heel veel sterkte... wat voelt dat oneerlijk van je bso...
ter vergelijking.. mijn jongste zoontje poept en plast meerdere kerenper dag in zijn broek op de bso. Juffen hebben veel tijd nodig om hem iedere keer weer schoon te krijgen.. maar ze doen dit met alle liefde en geduld. We lopen hiervoor bij de kinderarts en de bso juffen willen altijd weten wat de dokter zei, willen alles uitproberen en er tijd in steken..leven ontzettend met ons mee. Ze vinden dat het bij hun werk hoort, ze hebben nog nooit geklaagd dat het erg veel tijd kost , laat staan dat hij hierom weg zou moeten of zo. Ze zetten echt altijd zijn belang voorop heb ik het gevoel. Dus zo kan het ook! Ik zou op zoek gaan naar een bso die jou hetzelfde gevoel kan geven, want ze bestaan wel!
Over er is altijd wel wat: ik heb er regelmatig ook last van, niet meer weten hoe alle ballen de lucht in moeten blijven en als er dan nog een bal bijkomt wil je wegduiken ipv hem opvangen.
Wat bij mij kan helpen is zorgen dat je gewapend bent, mentaal fit bent, om klaar te staan voor die nieuwe bal. Dus op tijd naar bed, geen alcohol en geen uren avdk/zp op een dag , sporten en gezond eten.