Snoeki Ja ik ben ook echt overdonderd. Ze hebben wel eerder aangegeven dat ze zijn gedrag soms pittig vonden. Maar dit is wel heel abrupt. Eigenlijk komt het erop neer dat ze moeten bezuinigen in het aantal medewerkers per kind. Als er 1 medewerker is dan mogen er max 11 kinderen zijn. Dat was eerst 10. Als er maar 1 medewerker is, dan hebben ze niet genoeg om en met hem en andere kinderen bezig te zijn. Als er meerdere medewerkers zijn dan is het geen probleem en verloopt het prima. Maar ja, daar heb ik natuurlijk niks aan.
Een rondje zoeken op internet levert op dat ze op een andere BSO in de buurt met 1 medewerker op maximaal 8 kinderen staan. Ik weet alleen niet of ze daar plek hebben zo vlug, en die zullen dan ook hem met zijn medische toestanden moeten accepteren.
Ik heb mijn ouders net gesproken en mijn moeder opperde of ik niet minder kan gaan werken en dan PGB aan kan vragen.. Maar daar heb ik niet zo veel verstand van.. Moeilijk allemaal. Ik weet het echt even niet meer. Gelukkig heb ik een fijne werkgever, die wil misschien ook wel mee denken. Maar het gaat allemaal wel lastig worden en eigenlijk kan dat er nu even helemaal niet bij hebben. Maar ja, dat moet wel.