[verwijderd]
Ga worteltjes tellen @debaky ik ga stuk hier.
Ga worteltjes tellen @debaky ik ga stuk hier.
1981mama Dit is allemaal leesbaar voor de buitenwereld hรจ. M'n man kan zo alles meelezen zonder account. Hij vindt het niet boeiend maar van zp kunnen ze ook alles lezen
Daar heb ik geen probleem mee hoor. Dat het daar nu Noord Korea is geworden moeten ze zelf weten. Ik voel me volledig vrij om hier te roepen wat ik wil.
Ik ben vandaag ook flink gecensureerd vandaag. Erg vreemd ben behoorlijk wat posts kwijt op zp.
Lovely83 herkenbaar ik heb 2 andere accounts gehad. Helaas inloggegevens kwijt maar dus ook al lid sinds 2010.
Ach natuurlijk is dit geen Lotte. Er werd steeds al zo vaag gereageerd als men ernaar vroeg. Hun namen stonden er ook nooit meer onder. Andere communicatie. Nou toen ging de boel los hier van de week en is de eigenaresse een vrouw die haar identiteit niet wil vrijegeven. Als de boel dan nog verder escaleert en er veel vaste leden vertrekken is "heel toevallig" Lotte er toch wel.
Maak dat de kat wijs!
Ik heb het ergens al eens gevraagd (fb? nieuwe forum-forum?) maar kan het niet terug vinden, dus nog een keer: iemand enig idee hoeveel geld er gemoeid gaat met zo'n forum? Gewoon nieuwsgierigheid..
Sevenof9 Dit denk ik ook. De actieve leden die zijn ''blijven'' hangen na de zwangerschap, daar is een flinke hap uit. Maar degene die er komen omdat ze zwanger willen worden of zijn zullen toch wel komen. Je hebt ook nog eens een hele lading die ooit alleen daarom zich zal aanmelden en na de zwangerschap/kraamtijd helemaal niet meer terugkomen (of pas weer bij volgende zwangerschap) Toen ik op de site terecht kwam zat ik ook alleen maar in zwanger worden, toen zwangerschap, toen baby/dreumes peuter totdat ik weer zwanger werd en begon het van voor af aan
[verwijderd] Hahaha ja sorry maar kon het echt niet laten.
2littlemonkeys daar zit ook wel een beetje mijn pijnpunt. Vanaf mijn eerste zwangerschap zit ik bij ZP, nu 12 jaar geleden. Jaren heel actief geschreven, soms ook wel minder, maar altijd teruggekeerd, het voelde altijd goed en vertrouwd. Maar wat er nu gaande is, is echt bizar en het voelt echt alsof ik een deel verloren ben wat ik daar heb opgebouwd. Klinkt misschien dramatisch, dat is het zeker niet, maar leuk is anders. De andere kant is nu wel dat ik me nu meer dan ooit verbonden voel met deze 'nieuwe' club vrouwen! Dus om de woorden van onze Cruijff in de mond te nemen, elk nadeel heb zijn voordeel
Ik dacht na een dag even bij te lezen hier maar dat is zowat een dagtaak met al die berichten.. kolere
Jemig zeg! Ik kan niet eens even naar de sportschool!! Ik mis weer de helft