iMoeder dit heb ik ook wel een beetje. Ik doe het niet om zieltjes te winnen maar wel zodat vaste forumleden weten waar we te vinden zijn. En wat ze er dan mee doen moeten ze zelf weten.

• [verwijderd]

Dames, verzoekje van mij! Willen jullie je negatieve uitlatingen over zp leden die gedaan zijn misschien aanpassen of verwijderen of minder hard verwoorden. Ik heb nu op zp meerdere mensen in pb gesproken die daardoor liever niet hierheen komen omdat ze denken niet welkom te zijn.
    Daarnaast denk ik dat als andere potentiele leden (waar het niet over gaat) daar ook op af kunnen knappen omdat ze het gevoel krijgen, of het schoolplein kliek gevoel wat op zp beschreven word, daardoor word bevestigt en deze leden dan ook weg blijven.

Ik vind het in ieder geval zonde als negatieve berichten nieuwe leden tegen houden zich aan te melden hier!

Het is een verzoek dus doe ermee wat je wilt!

Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast voor straks!

[verwijderd] Dames, verzoekje van mij! Willen jullie je negatieve uitlatingen over zp leden die gedaan zijn misschien aanpassen of verwijderen of minder hard verwoorden. Ik heb nu op zp meerdere mensen in pb gesproken die daardoor liever niet hierheen komen omdat ze denken niet welkom te zijn.
      Daarnaast denk ik dat als andere potentiele leden (waar het niet over gaat) daar ook op af kunnen knappen omdat ze het gevoel krijgen, of het schoolplein kliek gevoel wat op zp beschreven word, daardoor word bevestigt en deze leden dan ook weg blijven.

Ik vind het in ieder geval zonde als negatieve berichten nieuwe leden tegen houden zich aan te melden hier!

Als ik ergens iets naars heb gezegd wil ik dat best verwijderen. Was het ook naar mij bedoeld?

Snoopy1979 er dit heb ik ook wel een beetje. Ik doe het niet om zieltjes te winnen maar wel zodat vaste forumleden weten waar we te vinden zijn. En wat ze er dan mee doen moeten ze zelf weten.

Nou precies. Ik zou me 'achtergelaten' voelen als iedereen weg was en ik weet van niks. Dus stuur je een PB ter info en wil je niet komen, fine by me. Ik hecht nogal erg aan persoonlijke vrijheden. Dus doe vooral waar je zin in hebt hoor.

• [verwijderd]

iMoeder Nee ik heb niet alles gelezen en was zeker niet voor iemand in het speciaal. En kritiek mag altijd daarom is het een forum met verschillende meningen. Maar naar praten over iemand die hier niet is om zichzelf te verdedigen vind ik niet zo aardig. En je kunt niet iedereen aardig vinden maar zag reacties met ... hoeft van mij niet te komen, ... is stom/achterlijk echt op de man af zeg maar lijken mij niet echt nodig op een leuk, positief, gezellig topic!

• [verwijderd]

[verwijderd] Volgens mij zijn er al veel van dergelijke posts aangepast/verwijderd. Ik heb naar mijn weten dergelijke posts van mijzelf al aangepast. Mocht er onverhoopt ergens iets staan wat aanstootgevend kan zijn mag het wat mij betreft ongevraagd door @[verwijderd] of @LucP aangepast worden.

• [verwijderd]

[verwijderd]
              was geen aanval op iemand specifiek maar een waarneming van nog niet leden waar ik graag gehoor aan geef. Ik denk dat we allemaal zp achter ons moeten laten en verder gaan met de missie en visie van dit forum, gezelligheid, saamhorigheid en voor iedereen een fijn gevoel om zonder drempel zich te kunnen registreren en meepraten ipv alleen lezen. Dus meer een tip voor de toekomst.

[verwijderd] Dames, verzoekje van mij! Willen jullie je negatieve uitlatingen over zp leden die gedaan zijn misschien aanpassen of verwijderen of minder hard verwoorden. Ik heb nu op zp meerdere mensen in pb gesproken die daardoor liever niet hierheen komen omdat ze denken niet welkom te zijn.

Eens, die reacties krijg ik ook. En iedereen is hier welkom. Ook de mensen met een andere mening dan die van jezelf. Laten we dat dan ook uitstralen ๐Ÿ˜€

[verwijderd] Ik denk dat het ook gaat werken inderdaad. Ik merk zelfs al dat ik nu automatische eerst hier inlog, normaal deed ik dat dus automatische bij ZP.

Ik ga in de loop van deze dagen even mijn account opruimen, PB's beantwoorden op ZP en ik denk dat ik dan mijn account maar op ga zeggen. Hopelijk volgen er meer en meer.

[verwijderd] Als zelfs Debaky welkom is dan zal iedereen gewoon welkom zijn toch ๐Ÿคฃ
                Maar ik zal er op letten dat ik het netjes houd en mij niet uitlaat over andere (oud) leden ๐Ÿ˜€

debaky Ik denk dat het ook gaat werken inderdaad. Ik merk zelfs al dat ik nu automatische eerst hier inlog, normaal deed ik dat dus automatische bij ZP.

Dit idd kijk ook automatisch hier. Gister hele dag niet op ZP geweest vandaag ook nog niet

Born2bme Ik merk dat ik nu puur en alleen nog keek om te kijken of andere er wat over zeggen. Maar de behoefte om er te reageren heb ik totaal niet meer.

Voor mij is iedereen welkom. Nee je bent t niet altijd met iedereen eens en de ene kan je beter mee als met de ander net als in real life maar daardoor is iemand niet minder welkom of iemands inbreng minder waardevol

Voor de volledigheid: ook al heb ik me eerder ik dit topic negatief uitgelaten over een zp-lid, uiteraard vind ik wel dat iedereen welkom moet zijn en zich vrij moet voelen om zich hier aan te melden. De รฉรฉn vind je nou eenmaal leuker dan de ander. Ik heb het nu hardop gezegd, en je kunt je achteraf afvragen of dat helemaal handig was. Maar ik heb dus zeker niet bedoelen te zeggen dat niet iedereen welkom is.

• [verwijderd]

Ffion je kunt je eigen berichten op ieder moment wijzigen hรจ. Weet niet of je dat al wist. Misschien kun je de naam eruit halen of zo.

• Ffion hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] je kunt je eigen berichten op ieder moment wijzigen hรจ. Weet niet of je dat al wist. Misschien kun je de naam eruit halen of zo.

Ik heb haar naam niet genoemd ๐Ÿ˜‰. Ik reageerde op het bericht van iemand anders.