• [verwijderd]

Snoopy1979 ze is er al hoor! je hoeft alleen maar beginnen te taggen, en de naam springt tevoorschijn!

[verwijderd] dat zou mogelijk ook mijn primaire reactie zijn, al denk ik dat als ik in gesprek zou gaan (en zelfs zou gaan samenwerken), ik veel meer zou bereiken πŸ˜‰ Maar ik snap jouw punt zeker!

• [verwijderd]

[verwijderd] bedankt voor deze tip, die had ik niet door, ook handig om zo te checken of iemand er al is (als diegene zijn zp naam gehouden heeft).

• [verwijderd]

Vooruit kijken vanaf nu πŸ’ͺ

[verwijderd]
      Ik hoop ook dat Tuc hier actief gaat worden. Ik begrijp ook haar gevoel wel, maar jouw uitleg heeft denk ik wel geholpen eea te verhelderenπŸ‘

Bloem Maar alleen als leden klagen. Blijkbaar hebben een paar geklaagd dat ze per pb zijn gevraagd om hier ook te komen....
      how low can you go 😏

Ik voel me echt persoonlijk beledigd gewoon. Ik stuur een PB met uitnodiging als een aardig gebaar. En dan ga je bij beheer klagen dat je word lastig gevallen. Ongelooflijk zeg. Wat een achterbakse poep zeg!

[verwijderd] ook handig om zo te checken of iemand er al is

Je kunt ook in de zoekbalk typen. Vaak heb je aan de eerste paar letters al genoeg om iemand te vinden.

Sevenof9 Ik heb een hoop pb's gestuurd en op de meeste krijg ik geen reactie terwijl die leden wel online zijn en in andere topics reageren, sommige hebben zich hier aangemeld. Maar ik stop met pb's sturen, denk dat mensen al gerapporteerd hebben. Ik richt me nu gewoon op dit forum πŸ™‚

Ja ik stop er ook mee.
        Ik heb nog wel PB gehad van mensen die me vroegen naar de site. Die heb ik wel beantwoord.

iMoeder dit heb ik ook wel een beetje. Ik doe het niet om zieltjes te winnen maar wel zodat vaste forumleden weten waar we te vinden zijn. En wat ze er dan mee doen moeten ze zelf weten.

• [verwijderd]

Dames, verzoekje van mij! Willen jullie je negatieve uitlatingen over zp leden die gedaan zijn misschien aanpassen of verwijderen of minder hard verwoorden. Ik heb nu op zp meerdere mensen in pb gesproken die daardoor liever niet hierheen komen omdat ze denken niet welkom te zijn.
          Daarnaast denk ik dat als andere potentiele leden (waar het niet over gaat) daar ook op af kunnen knappen omdat ze het gevoel krijgen, of het schoolplein kliek gevoel wat op zp beschreven word, daardoor word bevestigt en deze leden dan ook weg blijven.

Ik vind het in ieder geval zonde als negatieve berichten nieuwe leden tegen houden zich aan te melden hier!

Het is een verzoek dus doe ermee wat je wilt!

Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast voor straks!

[verwijderd] Dames, verzoekje van mij! Willen jullie je negatieve uitlatingen over zp leden die gedaan zijn misschien aanpassen of verwijderen of minder hard verwoorden. Ik heb nu op zp meerdere mensen in pb gesproken die daardoor liever niet hierheen komen omdat ze denken niet welkom te zijn.
            Daarnaast denk ik dat als andere potentiele leden (waar het niet over gaat) daar ook op af kunnen knappen omdat ze het gevoel krijgen, of het schoolplein kliek gevoel wat op zp beschreven word, daardoor word bevestigt en deze leden dan ook weg blijven.

Ik vind het in ieder geval zonde als negatieve berichten nieuwe leden tegen houden zich aan te melden hier!

Het is een verzoek dus doe ermee wat je wilt!

Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast voor straks!

Als ik ergens iets naars heb gezegd wil ik dat best verwijderen. Was het ook naar mij bedoeld?

Snoopy1979 er dit heb ik ook wel een beetje. Ik doe het niet om zieltjes te winnen maar wel zodat vaste forumleden weten waar we te vinden zijn. En wat ze er dan mee doen moeten ze zelf weten.

Nou precies. Ik zou me 'achtergelaten' voelen als iedereen weg was en ik weet van niks. Dus stuur je een PB ter info en wil je niet komen, fine by me. Ik hecht nogal erg aan persoonlijke vrijheden. Dus doe vooral waar je zin in hebt hoor.

• [verwijderd]

iMoeder Nee ik heb niet alles gelezen en was zeker niet voor iemand in het speciaal. En kritiek mag altijd daarom is het een forum met verschillende meningen. Maar naar praten over iemand die hier niet is om zichzelf te verdedigen vind ik niet zo aardig. En je kunt niet iedereen aardig vinden maar zag reacties met ... hoeft van mij niet te komen, ... is stom/achterlijk echt op de man af zeg maar lijken mij niet echt nodig op een leuk, positief, gezellig topic!

• [verwijderd]

[verwijderd] Volgens mij zijn er al veel van dergelijke posts aangepast/verwijderd. Ik heb naar mijn weten dergelijke posts van mijzelf al aangepast. Mocht er onverhoopt ergens iets staan wat aanstootgevend kan zijn mag het wat mij betreft ongevraagd door @[verwijderd] of @LucP aangepast worden.