[verwijderd]
[verwijderd] Tja, ik vind zo een reactie een beetje triest, juist omdat er gisteren avond tijdens de promotie regelmatig geroepen is dat iedereen welkom is!
[verwijderd] Tja, ik vind zo een reactie een beetje triest, juist omdat er gisteren avond tijdens de promotie regelmatig geroepen is dat iedereen welkom is!
Manque misschien kun je er persoonlijk een pb aan wagen als jullie samen een "klik" hadden en je uitlegt dat dit niet is bedoelt als dwarsbomen van zp maar een fijn alternatief voor...
[verwijderd] haha ik ben ook niet populair! Nooit geweest ook, vind ik niet erg zijn de verwachtingen ook niet zo hoog .
Sevenof9 haha stiekum wel ja! ‘Resistance is futile’
[verwijderd]
hoe krijg ik een plaatje afgebeeld?
[verwijderd]Lief! thnx!
[verwijderd] misschien kun je er persoonlijk een pb aan wagen als jullie samen een "klik" hadden en je uitlegt dat dit niet is bedoelt als dwarsbomen van zp maar een fijn alternatief voor...
Ik weet niet of zij ook een klik had met mij En bovendien is mijn account al weg op ZP, dus PB's sturen is geen optie meer. Ik vind het gewoon jammer. Ook het beeld dat Tupp en tuc lijken te hebben van dit forum. Ik denk niet dat dit forum representatief is voor je zin willen doordrammen. Ik hoop dat ik mezelf wel goed uitgelegd heb wat dat betreft
Maar ja, dat lezen zij niet.
Voor mij was het nog niet eens zo zeer het donortopic, maar de censuur die er op volgde.
Ik ben de afgelopen jaren toch best persoonlijk geweest over een aantal dingen, zaken die me echt raken en ik wil niet geassocieerd worden met een bedrijf dat zonder enig overleg berichten aanpast of verwijderd. Het klinkt misschien stom, maar ik vind het idee van de macht en de bijbehorende onverschilligheid die ze hebben over mijn persoonlijke woorden heel erg naar.
Als iemand dat kinderachtig vind, jammer dan. Maar mijn woorden zijn van mij, en van niemand anders.
Theezeefje hoe krijg ik een plaatje afgebeeld?
https://allesvoordekids.nl/d/57-hoe-afbeeldingen-te-plaatsen
Hmm ik vind sommige leden anders aardig kinderachtig reageren nu. Als je het hebt over doordrammen.. jemig
Oké ik heb het gedaan, zwexit is een feit. Wel gek!
Pietje1987 ik heb beheer echt nog nooit zó snel gezien. 1 minuut later was je verwijderd en t topic dicht
Pietje1987 Wow, beheer zit er wel bovenop zeg! Binnen een minuut je account verwijderd.
[verwijderd] ja echt wow! Vonden ze mij misschien ook niet leuk en ik vond nog wel dat ik het zo netjes verwoord had
Manque Ook het beeld dat Tupp en tuc lijken te hebben van dit forum. Ik denk niet dat dit forum representatief is voor je zin willen doordrammen. Ik hoop dat ik mezelf wel goed uitgelegd heb wat dat betreft
Maar ja, dat lezen zij niet.
Je ziet dat wij daar met een aantal jouw visie tegenoverstellen en neerleggen. Maar ‘men’ wil het niet horen.
Manque nee ik denk dat ze "daar" denken dat dit forum 1 grote opstand tegen zp is en dat is jammer want dat is het alles behalve op het zpexit topic na dan.