Het grote 'Zwexit' topic
Zwexit en intussen is zp nog steeds offline.
[verwijderd]
Beheer is weekend aan het vieren. Ze moesten veel te hard werken met die recalcitrante leden.
Ze hebben het bij mij verpest door zomaar berichten te verwijderen. Berichten waar niks geks instond. Als je noord Korea wil spelen dan ga ik op de barricades!
Zwexit, Haha goed bedacht!!
@paula1984 yesss leuk meid jij ook hier!!
[verwijderd]
Zwexit geniaal !!
Wat kansloos dat ze dicht zijn
Zwexit
Ben benieuwd wat beheer uiteindelijk doet. Hoezo nieuwsgierig
Hoelang zou ZP er uit liggen? Denk dat de andere leden zich nu ook wel achter de oren krabben, met hun reacties van; dan ga je toch lekker weg en wat heeft dit nou allemaal voor zin?
Hahahahaha zwexit... hi-la-risch!
[verwijderd]
Er werd gezocht naar een lid die in het 'show je outfit' topic postte, iets met een L.
Was dat niet SweetL?
Mammielove Denk dat de andere leden zich nu ook wel achter de oren krabben, met hun reacties van; dan ga je toch lekker weg en wat heeft dit nou allemaal voor zin?
Nee joh, die leden zien dit onderhoud als puur toeval natuurlijk.
Iets met oogkleppen.
[verwijderd]
[verwijderd]
Jaaaaa!!
[verwijderd] Ze zijn wel lang offline he? Of is het forum gewoon online maar zijn bij allemaal geblokt?
Nee, zijn echt offline. Als ik er anoniem naartoe ga is het ook dicht.
Mammielove Hoelang zou ZP er uit liggen? Denk dat de andere leden zich nu ook wel achter de oren krabben, met hun reacties van; dan ga je toch lekker weg en wat heeft dit nou allemaal voor zin?
Ik denk dat er wel een aantal leden zijn die nu niet snappen wat er gebeurd is.
Als ik vanochtend niet op ZP was geweest en nu pas ingelogd had, dan had ik er ook niks van begrepen.
Hopelijk gaan ze nog wel weer online zodat we nog wat mensen kunnen PB-en.
[verwijderd] sweetL heeft pb van mij gehad
[verwijderd]
En is Lianne .. Lisanne er ook al?
- Bijgewerkt
[verwijderd] ja, heet nu sevenof9 (als je Lisanne1811 bedoelt)
[verwijderd]
En Lies276 (geloof ik), die ook al gespot?
[verwijderd]
Ja die bedoel ik Sevenof9 , te droog
[verwijderd]
Is Madelie hier al?