• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hmm ik vind sommige leden anders aardig kinderachtig reageren nu. Als je het hebt over doordrammen.. jemig πŸ˜“

• [verwijderd]

Pietje1987 Wow, beheer zit er wel bovenop zeg! Binnen een minuut je account verwijderd.

Manque
    Als ik hier blijf ga ik tupp wel heel erg missen. Zij had altijd de mooiste, weldoordachte, genuanceerde, bekijk-het-eens-van-alle-kanten reacties.

Manque Ook het beeld dat Tupp en tuc lijken te hebben van dit forum. Ik denk niet dat dit forum representatief is voor je zin willen doordrammen. Ik hoop dat ik mezelf wel goed uitgelegd heb wat dat betreft πŸ˜• Maar ja, dat lezen zij niet.

Je ziet dat wij daar met een aantal jouw visie tegenoverstellen en neerleggen. Maar β€˜men’ wil het niet horen. πŸ™

Manque Ik vind het ook echt jammer van Aszz dat ze niet even wil komen kijken. Ik vind haar zo leuk.

Ja ik snap er niks van. Vooral de vijandigheid niet. Heb een beetje liefdesverdriet nu.

• [verwijderd]

Manque nee ik denk dat ze "daar" denken dat dit forum 1 grote opstand tegen zp is en dat is jammer want dat is het alles behalve op het zpexit topic na dan.

fafa Als ik hier blijf ga ik tupp wel heel erg missen. Zij had altijd de mooiste, weldoordachte, genuanceerde, bekijk-het-eens-van-alle-kanten reacties.

Misschien kan jij het haar in een pb nog eens
      uitleggen dan.

• [verwijderd]

[verwijderd] haha daar is ze goed in maar toch ondanks haar gekke reacties af en toe kan ik dat soort leden altijd wel waarderen. Ze voegen iets toe, andere kijk op zaken.

• [verwijderd]

Ja Tuc houdt stevig vast aan haar anti nieuw forum mening.

Maar zo kennen we haar natuurlijk ook... ha ha.

• [verwijderd]

wie weet heeft iedereen wat tijd nodig, worden ze uiteindelijk nieuwsgierig, lezen ze zonder account eerst mee en zien dan dat het hier echt mooi opgezet en gezellig is. #wishfullthinking

• [verwijderd]

zitten we hier te wachten op een Rosetta / Cat2 oke die is niet helemaal 100% maar soms heel soms is zo een stukje leedvermaak wel grappig. Of heeft iemand haar al stiekem getipt?

Oke, een boel uitgenodigd die
      @Hopsatee hierboven noemde. Maar bloem, rachel Ashley, fides, roosje, beebylove, veroniqueQ, floppie kon ik niet vinden of
      ik weet niet wie het precies is (meerdere opties).

Heeft iemand nog aan Fennec gedacht en haar een berichtje gestuurd, toevallig?

Halloooo mensen, hier ben ik! Ik heb nog niet alles gelezen maar manque heb jij site opgericht?

Manque Heeft iemand nog aan Fennec gedacht en haar een berichtje gestuurd, toevallig?

PB verstuurd.

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Manque Heeft iemand nog aan Fennec gedacht en haar een berichtje gestuurd, toevallig

Gedaan πŸ™‚