[verwijderd]
Sevenof9 precies dit haha
Sevenof9 precies dit haha
[verwijderd] Werken we aan, maar gaat goedkomen
Sevenof9
me too
by the way: je naam is toch echt leuk!
Theezeefje dankje
Pimpelmeesje Littlegirl1989 is een reallifevriendin van mij, dus ik zal haar morgen even appen!
Vind het erg jammer dat het toch word gedaan alsof we een stel kleuters zijn die hun zin wouden hebben en door wouden drammen over een nieuw forum gedeelte. Daar ging t al lang niet meer om maar goed..
Op de vraag of ik daar een topic wil openen over donorschap dit ga ik niet doen. Ik wil ze nu niet meer helpen ermee. En nadat ze alles zo gewist hebben zelfs normale reacties vind ik veel te ver gaan
Sevenof9 haha ik was überhaupt niet eens lid meer op zp, dus ik hoorde er sowieso niet bij
En wat betreft populair groepje, we zijn ondertussen met +200 leden, dus dat is echt niet alleen een "populair schoolpleinkliekje". Ik denk dat de zeurende zp'ers gewoon niet door hebben hoe ontzettend veel leden al zijn overgestapt. Dat kan je echt niet populair noemen haha.
[verwijderd] Megadikke knuffel voor jou.
Lerana ja precies. Het donortopic was een druppel die de emmer deed overlopen! Zo zie ik het iig wel...
[verwijderd] Tja, ik vind zo een reactie een beetje triest, juist omdat er gisteren avond tijdens de promotie regelmatig geroepen is dat iedereen welkom is!
Manque misschien kun je er persoonlijk een pb aan wagen als jullie samen een "klik" hadden en je uitlegt dat dit niet is bedoelt als dwarsbomen van zp maar een fijn alternatief voor...
[verwijderd] haha ik ben ook niet populair! Nooit geweest ook, vind ik niet erg zijn de verwachtingen ook niet zo hoog .
Sevenof9 haha stiekum wel ja! ‘Resistance is futile’
[verwijderd]
hoe krijg ik een plaatje afgebeeld?
[verwijderd]Lief! thnx!
[verwijderd] misschien kun je er persoonlijk een pb aan wagen als jullie samen een "klik" hadden en je uitlegt dat dit niet is bedoelt als dwarsbomen van zp maar een fijn alternatief voor...
Ik weet niet of zij ook een klik had met mij En bovendien is mijn account al weg op ZP, dus PB's sturen is geen optie meer. Ik vind het gewoon jammer. Ook het beeld dat Tupp en tuc lijken te hebben van dit forum. Ik denk niet dat dit forum representatief is voor je zin willen doordrammen. Ik hoop dat ik mezelf wel goed uitgelegd heb wat dat betreft
Maar ja, dat lezen zij niet.
Voor mij was het nog niet eens zo zeer het donortopic, maar de censuur die er op volgde.
Ik ben de afgelopen jaren toch best persoonlijk geweest over een aantal dingen, zaken die me echt raken en ik wil niet geassocieerd worden met een bedrijf dat zonder enig overleg berichten aanpast of verwijderd. Het klinkt misschien stom, maar ik vind het idee van de macht en de bijbehorende onverschilligheid die ze hebben over mijn persoonlijke woorden heel erg naar.
Als iemand dat kinderachtig vind, jammer dan. Maar mijn woorden zijn van mij, en van niemand anders.