• [verwijderd]

Sevenof9 volgens mij heb ik die wel voorbij zien komen maar zie nu zoveel namen dat ik bij elke naam ga twijfelen.

• [verwijderd]

iMoeder erg jammer, las haar reacties graag.
    Weet iemand of Shakes mee is gekomen?

• [verwijderd]

iMoeder Nee nou inderdaad. Nou prima toch. Jammer. Dat ze niet eens de moeite neemt om er te kijken. Ik heb nu voor de eerste keer echt het idee dat dit een super goed alternatief is voor ZP. Betere versie zeg maar. Er zijn al eerder pogingen gedaan door mensen maar nooit zoiets als nu.

Ik denk dat dit ook goed gaat werken hier. Veel van de echte dagelijks bezoekende ZPérs zijn nu hier. Dus zal alleen maar groeien.

• [verwijderd]

Wat jammer van HvO 🙁
      Ik vond haar altijd erg leuk, en kon haar reacties wel waarderen. Jammer dat ze nu zegt dat dit enkel het populaire groepje is...

• [verwijderd]

Diazz thnx!❤

• [verwijderd]

[verwijderd] Lief! Ohww dat toelaten doe ik zeker hoor maar wil niet dat het de overhand krijgt en mn leven bepaalt. En dat deed het wel😣

Ik vind het ook echt jammer van Aszz dat ze niet even wil komen kijken. Ik vind haar zo leuk.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik begrijp het ... lastig! Hopelijk heb je nu een balans daarin.

• [verwijderd]

[verwijderd] Werken we aan, maar gaat goedkomen😊😊

Vind het erg jammer dat het toch word gedaan alsof we een stel kleuters zijn die hun zin wouden hebben en door wouden drammen over een nieuw forum gedeelte. Daar ging t al lang niet meer om maar goed..

Op de vraag of ik daar een topic wil openen over donorschap dit ga ik niet doen. Ik wil ze nu niet meer helpen ermee. En nadat ze alles zo gewist hebben zelfs normale reacties vind ik veel te ver gaan

• [verwijderd]

Sevenof9 haha ik was überhaupt niet eens lid meer op zp, dus ik hoorde er sowieso niet bij 😂
                En wat betreft populair groepje, we zijn ondertussen met +200 leden, dus dat is echt niet alleen een "populair schoolpleinkliekje". Ik denk dat de zeurende zp'ers gewoon niet door hebben hoe ontzettend veel leden al zijn overgestapt. Dat kan je echt niet populair noemen haha.