iMoeder weet het wel zeker van wel. Oudere zoon en jongere zoon (of dochter?). En oudste zelfde eigenschappen.
Het grote 'Zwexit' topic
- Bijgewerkt
[verwijderd] Oh! Ik dacht dat dat wel overduidelijk was! Haha
Ze hebben dezelfde familiesamenstelling, dezelfde 'paranormale gave' , hetzelfde werk , dezelfde mening over zwarte piet/buitenlanders/vluchtelingen. Claimen ook beide de minst racistische persoon ooit te zijn maar ondertussen heb ik daar wel twijfels over
Ik heb iemand nooit op zulks gedachtengoed kunnen betrappen terwijl dat bij haar alter ego overal doorheen kwam.
Maar goed, zou kunnen hoor. Ik ben toch al vrij slecht in het herkennen van oude leden in een nieuw jasje. Ik herkende alleen @[verwijderd] altijd meteen weer.
-aangepast door beheer-
[verwijderd]
[verwijderd] Goed idee, en point taken!
[verwijderd]
[verwijderd] sorry! Was niet mijn bedoeling om iemand in de problemen te brengen. Ik dacht echt dat het algemeen bekend was. Ze is -voor mij iig- super herkenbaar.
Maar modorate vooral @[verwijderd]!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] Kun je dit aanpassen?
Ja was mijn bedoeling inderdaad ook niet.
Dus excuses alvast.
[verwijderd]
Ahverlach? Al was die niet meer zo actief en kache?
[verwijderd]
[verwijderd] Gedaan
- Bijgewerkt
Lijkt mij beter ja. Anders is helemaal doorzichtig. Plus dat ik echt hoop voor de leden die het nodig hebben, dat dit onderdeel er komt. En dan moet het wel goed onderbouwt zijn.
Ja ik ben er wel hoor
Bloem Lijkt mij beter ja. Anders is helemaal doorzichtig. Plus dat ik echt hoop voor de leden die het nodig hebben, dat dit onderdeel er komt. En dan moet het wel goed onderbouwt zijn.
Ja, win win dan toch? Wij kunnen dan zien of het beheer hun eigen woorden serieus nemen. En zo ja, dan is er straks voor de mensen die er echt belang bij hebben eindelijk een duidelijke plek op ZP waar ze daarvoor terecht kunnen.
Zo, ik heb er even flink op los gemodereerd. Hoop dat ik geen namen heb weggehaald die hadden mogen blijven staan
[verwijderd] ik heb sleutelbloem al pb gedaan. En Imona, sjorsje, mimosa
[verwijderd]
Ik heb Loeforceone uitgenodigd.
[verwijderd] jaaa hoe kan ik Averlach nou vergeten dat was mijn reddende engel
Hahaha Zwexit
Ik blijf wel nog even daar, puur om topics te lezen die daar nog gaande zijn. Ik "ken" ook een hoop dames van andere groepjes die nog actief zijn.
Mij is even onduidelijk of alle namen die genoemd worden ook al gepbt zijn of worden?
Als ik iemand moet pb-en dan meld dat even met mijn tag erbij.