• [verwijderd]

[verwijderd] hou er dan wel rekening mee dat als zij (of iemand anders die er zo over denkt) het doorspeelt naar het beheer je alsnog een ban kunt verwachten wegens het werven van leden. Alleen doen als je dat risico wil nemen en toch al wil verwijderen.

• [verwijderd]

[verwijderd] Misschien even haar vorige Nick aanhalen? Tip: dat gaat je niet lukken - elke melding van haar vorige nick (Γ³Γ³k in PB) wordt automatisch aangepast naar Strijkkraal - @[verwijderd] kan dit beamen.

Ik heb nog een pb gedaan naar Pinkblossom, K00, Esklessebes en Robijn89. Zag ze hier niet in de lijstjes staan

• [verwijderd]

[verwijderd] en dan vindt beheer het wel jammer... beetje jammer weer.

Ik herken mij ook niet in het bericht. Iedereen is welkom en @[verwijderd] zit bij de toegangspoort echt niet te schiften op leuk/ niet leuk.

Sevenof9 en wat ik dan niet begrijp is waarom ze de schuld bij ons legt, uiteindelijk is het haar eigen beslissing om weg te gaan. Ze zou ook blij kunnen zijn dat nu alle vervelende stampende kleuters weg zijn, maar ze kiest ervoor om de schuld van haar vertrek bij ons neer te leggen. Wie is er nu kinderachtig πŸ€”

Nou Sleutelbloem en Strijkkraal mis ik persoonlijk niet. Maar goed..

Ik heb Pb gedaan naar
      SDonya
      Meca
      Theezeefje
      steenbokje
      Adje
      eenkadootje
      Snoeki
      Tranquila
      tantetil

Snoopy1979

Ik ben er al πŸ‘Œ birds86 nu dahlia dus, vond birds niet meer leuk πŸ˜…
        Blijf evengoed op zp maar dat komt meer door mijn nieuwsgierigheid πŸ˜‚

Snoopy1979 wie was strijkkraal dan voorheen?

iemand volgens mij

-aangepast door beheer-

Angel1980 sowieso klopt er niets van want hier zijn ook veel leden die op zp meelezers waren en hier wel mee willen schrijven. En er zijn er ook genoeg die niet actief aan het rellen waren. Maar ach, lekker laten gaan, is haar eigen keus.

• [verwijderd]

Ik heb Olifantje1991 ook een berichtje gestuurd.

• [verwijderd]

Ffion verklaart waarom ik ook met strijkkraal botsingen had πŸ˜‚

Moeten we Tuc niet vragen? Die hoort wel een beetje bij het interieur?

Ik ga rond 21u in elk geval het forum promoten om mijn Kids lunch I stagram account. Daar zitten alleen maar moeders.

• [verwijderd]

[verwijderd] heeft iemand Tuc al benadert?

Tuc vindt het allemaal weer eens kinderachtig