• [verwijderd]

Ik zit anoniem nog even de exit-topics te volgen, maar als nu zelfs leden vertrekken die niet bij dit forum willen horen blijft er echt niks meer over 🤐

SDonya en Juffie26 een pb gestuurd.

• [verwijderd]

Sleutelbloem is er ook (nog) niet volgens mij.

Zo vandaag dochters verjaardagsfeest. Ik zie dat ik een hoop heb gemist!
    Ik weet niet of het echt Lotte is. En het hele verhaaltje klinkt een beetje als een smoes en vol vingerwijzen. Je kan er eigenlijk niks mee.
    Ik blijf lekker hier actief.

• [verwijderd]

Ik mis Tupp en strijkkraal nog in jullie pb-lijstjes.

• [verwijderd]

[verwijderd]

Rivendale heeft een new born tweeling, die heeft op het moment voor niets tijd, haha 🙂

• [verwijderd]

Zit Louloute ook al hier?

• [verwijderd]

[verwijderd]

Strijkkraal ging gisteren volledig uit haar plaat dus ik gok dat zij niet geïnteresseerd is in dit forum. Maar je kan het proberen natuurlijk!

[verwijderd] haha ik geloof niet dat strijkkraal hier op zit te wachten 😉 heb tupp een pb gestuurd of was die hier ook heel erg tegen? Die berichten zijn natuurlijk weg 😉

• [verwijderd]

Angel1980 HAha, die zag ik ook. Het ligt aan ons dus... Als ze noe even had gewacht waren al die volwassen vrouwen zelf al opgestapt...

• [verwijderd]

[verwijderd] hou er dan wel rekening mee dat als zij (of iemand anders die er zo over denkt) het doorspeelt naar het beheer je alsnog een ban kunt verwachten wegens het werven van leden. Alleen doen als je dat risico wil nemen en toch al wil verwijderen.

• [verwijderd]

[verwijderd] Misschien even haar vorige Nick aanhalen? Tip: dat gaat je niet lukken - elke melding van haar vorige nick (óók in PB) wordt automatisch aangepast naar Strijkkraal - @[verwijderd] kan dit beamen.

Ik heb nog een pb gedaan naar Pinkblossom, K00, Esklessebes en Robijn89. Zag ze hier niet in de lijstjes staan