• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ik zal t doen!

Edit: Zie dat t al gedaan is.

Bloem Wil ik best doen maar heb er geen enkel verstand van..., dus dat werkt niet zo goed

Misschien wil @Lerana dat anders doen. Ze is nu nog niet online, maar was wel iemand die ook persoonlijk belang had bij een forum over donorschap.

• Bloem hebben hierop gereageerd.
  • Bloem vindt dit leuk
    • [verwijderd]

Manque we kunnen natuurlijk een heel topic ervoor openen "accounts opzeggen" en iedereen die alleen hier verder wil kan onder dat topic opzeggen, dan is het overzichtelijk voor de oude leden welke fijne actieve leden vertrokken zijn en denken ze misschien dan gaan wij er achter aan.

[verwijderd] Zodra de mogelijkheid hier is een doorstart maken 😊

Ja, we zijn bezig met de mogelijkheid van besloten conversaties/clubs. Dan zoeken we elkaar weer op, toch πŸ™‚

• [verwijderd]

Manque wacht geduldig af, jullie waren de reden waarom ik niet lang geleden al opgezegd had, dus kan niet zonder hoor!

[verwijderd] Ja, misschien wel handig voor wie dat wil! πŸ™‚
        Maar ik wil wel duidelijk zeggen dat niemand zich gedwongen moet voelen om op te zeggen bij ZP. Je kunt in principe best op 2 fora actief zijn, ik heb ook wel eens accounts op +2 fora tegelijkertijd gehad πŸ˜‰

Welke leden hebben aangegeven niet mee te willen? Want ik ben nu een rondje PB-s aan het versturen en dan sla ik die over.

• [verwijderd]

D.d.d.d.d.d.done!

• [verwijderd]

Manque
            Als het goed is zitten hier allemaal volwassen vrouwen neem toch aan dat dat voor iedereen duidelijk mag zijn πŸ˜€ Iedereen is hier welkom zΓ©lfs met zp account πŸ˜‚

• [verwijderd]

iMoeder ik ga nu ook een pb ronde doen, misschien dubbel maar lieverd dat leden iets 2x krijgen dan worden overgeslagen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

iMoeder wil je nimue ook pb-en? Ik had het hier al eerder gevraagd, maar ik weet niet meer in welk topic hier en of het opgepakt is ☺️

[verwijderd] wil je nimue ook pb-en? Ik had het hier al eerder gevraagd, maar ik weet niet meer in welk topic hier en of het opgepakt is ☺️

Ja die had ik voor het uit de lucht gaan al ge-PBt en ze is ondertussen actief hierzo. πŸ˜„

[verwijderd] Nimue is er al!

Ik had LoeForceOne ook al een pb gedaan πŸ˜‰
                Had ook ergens de uitkomsten van mijn pb's gedaan maar weet even niet meer waar.
                Edit, in het voorsteltopic volgens mij.

Ik kan niet eens ff koken en ik heb weer van alles gemist haha

• [verwijderd]

iMoeder ja ik zag het net πŸ‘

Honkeytonk En biny? En shakes? Zijn die al ge pb ?

Geen idee. Niet door mij...

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik zag vanmorgen op ZP dat ze (nog) niet wou.

Aah okee, jammer!