[verwijderd]
Winter ik ben helemaal vergeten jouw pb te lezen voordat ik mijn account verwijderde
Winter ik ben helemaal vergeten jouw pb te lezen voordat ik mijn account verwijderde
[verwijderd] heel erg eens! Zie al weer een hoop leden terug op ZP, ben echt bang dat het hier doodbloedt. Dat zou echt ontzettend jammer zijn van al het harde werk hier van Manque en haar man.
Ik zit nu ook op zp om mensen hier uit te nodigen. Zou het jammer vinden om sommigen niet te spreken. Maar dit forum spreekt me veel meer aan dus op een gegeven moment zal zo voor mij doodbloeden.
Bloem ja snap ik! Wil je zelf anders een topic openen? Om uit te testen?
Haha, nou ik voel me absoluut niet schuldig want ze kan echt een bitch zijn Maar dat neemt niet weg dat ik wil dat het goed met haar gaat. Zal ik haar een pbtje sturen?
Lisa280887 ja snap ik! Wil je zelf anders een topic openen? Om uit te testen?
Wil ik best doen maar heb er geen enkel verstand van..., dus dat werkt niet zo goed
[verwijderd]
klaagzang over mijn diagnose. Had zeker niet bijgedragen aan de positieve vibe die daar zo hard nodig was
@[verwijderd] @[verwijderd] Groot gelijk hoor - ik ben ook voor haar opgekomen toen met die screenprints van de PB's met die ElizaR leugens. Wat mij betreft is ze van harte welkom. Gaat iemand haar PB'en? Ik kan het niet meer doen.
Winter wil toch wel weten hoe het met je gaat! Zodra de mogelijkheid hier is een doorstart maken
[verwijderd] Gezien waar ze nu doorheen gaat heb ik haar eigenlijk wel graag hier. Ze staat op het randje van instorten volgens mij
Dat vond ik dus ook. Ik had haar dus al een PB-tje gestuurd. Misschien dat niet iedereen dat hier leuk vind. Maar ondanks mn vele aanvaringen met haar, vind ik dat ze er ook bij hoort. En met alleen maar sheeple is er toch geen leuk forum. Niet dat ik jullie sheeple vind, maar je snapt me wel.
[verwijderd] @[verwijderd] , ik zal het wel doen!
[verwijderd] Had ik al gedaan
[verwijderd] ik zal t doen!
Edit: Zie dat t al gedaan is.
Manque we kunnen natuurlijk een heel topic ervoor openen "accounts opzeggen" en iedereen die alleen hier verder wil kan onder dat topic opzeggen, dan is het overzichtelijk voor de oude leden welke fijne actieve leden vertrokken zijn en denken ze misschien dan gaan wij er achter aan.
[verwijderd] Zodra de mogelijkheid hier is een doorstart maken
Ja, we zijn bezig met de mogelijkheid van besloten conversaties/clubs. Dan zoeken we elkaar weer op, toch
Manque wacht geduldig af, jullie waren de reden waarom ik niet lang geleden al opgezegd had, dus kan niet zonder hoor!
[verwijderd] Ja, misschien wel handig voor wie dat wil!
Maar ik wil wel duidelijk zeggen dat niemand zich gedwongen moet voelen om op te zeggen bij ZP. Je kunt in principe best op 2 fora actief zijn, ik heb ook wel eens accounts op +2 fora tegelijkertijd gehad
Welke leden hebben aangegeven niet mee te willen? Want ik ben nu een rondje PB-s aan het versturen en dan sla ik die over.
D.d.d.d.d.d.done!