• [verwijderd]

Manque

Mooi gezegd! 😘

• Manque hebben hierop gereageerd.

Lisa280887 ik heb een reactie geplaatst, al geloof ik niet dat ze het lang zullen laten staan. Gezien de censuur van de laatste dagen.

ik denk niet dat ik er uberhaubt nog uit wil komen met dit beheer. Er is genoeg gezegd en gedaan wat niet klopt. Het is beheer van zo’n gevoelig forum, qua onderwerpen. En dan zo omgaan met je leden? Nee dat gaat er bij mij niet in.

Ik ben benieuwd hoe het beheer op jouw bericht gaat reageren. Ik denk ook dat op basis daarvan ik ga beslissen of ik mijn account ga houden of niet.

Bloem heel eerlijk? Van mij hoeft het daar niet eens meer. Zoals zij omgegaan zijn met mijn vraag vind ik echt niet normaal. Ik zit dan liever hier, op deze fijnere plek. Niet rot bedoeld naar jou nu, zeker niet! Maar het maken van een nieuw topic daar staat me enorm tegen.

Ik heb alle vertrouwen in dit forum en dat er nog veel meer leden bij zullen komen.

Zijn er nog leden die we hier missen en die nog niet gepbt zijn?

Lisa280887 prima hoor meid. Was voor mij meer een manier om te testen of ze het echt anders willen gaan doen... de rebel in mij komt naar boven.

Bloem Zijn er nog leden die we hier missen en die nog niet gepbt zijn?

Ik mis Ffion en Hooyoshimbir!

• [verwijderd]

Manque die heb ik net gespot!

• [verwijderd]

Manque ffion staat in het voorsteltopic!

• [verwijderd]

Manque Ffion wel, Hooyoshimbir heb ik nog niet gezien

Ik ben er ook weg.
              Supertof dat ze nog eens gaan kijken naar hun manier van doen en hopelijk iets nieuws en beters neerzetten, maar nog even die steken onder water naar deze leden toe.. neem je verantwoordelijkheid en had het daarbij gelaten denk ik dan.

• [verwijderd]

[verwijderd]

Gezien waar ze nu doorheen gaat heb ik haar eigenlijk wel graag hier. Ze staat op het randje van instorten volgens mij 🙁

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] denk niet dat die komt. Lag niet altijd op goede voet met haar, maar nu heb ik wel echt medelijden. Het bedrog van haar man, en dat ze toch bij hem blijft... Vind het wel knap van haar hoe ze er mee omgaat.

Edit: wat @[verwijderd] zegt, ik kan me nu ontzettend schuldig voelen over hoe ik me heb gedragen tegenover haar. En zou haar nu graag hier hebben om een hart onder de riem te steken.

• [verwijderd]

Winter ik ben helemaal vergeten jouw pb te lezen voordat ik mijn account verwijderde 😶

• Winter hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] heel erg eens! Zie al weer een hoop leden terug op ZP, ben echt bang dat het hier doodbloedt. Dat zou echt ontzettend jammer zijn van al het harde werk hier van Manque en haar man.

Ik zit nu ook op zp om mensen hier uit te nodigen. Zou het jammer vinden om sommigen niet te spreken. Maar dit forum spreekt me veel meer aan dus op een gegeven moment zal zo voor mij doodbloeden.

Bloem ja snap ik! Wil je zelf anders een topic openen? Om uit te testen?

• Bloem hebben hierop gereageerd.
                        • [verwijderd]

[verwijderd]

Haha, nou ik voel me absoluut niet schuldig want ze kan echt een bitch zijn 😛 Maar dat neemt niet weg dat ik wil dat het goed met haar gaat. Zal ik haar een pbtje sturen?