Soturi ik heb een reactie geplaatst, al geloof ik niet dat ze het lang zullen laten staan. Gezien de censuur van de laatste dagen.

ik denk niet dat ik er uberhaubt nog uit wil komen met dit beheer. Er is genoeg gezegd en gedaan wat niet klopt. Het is beheer van zo’n gevoelig forum, qua onderwerpen. En dan zo omgaan met je leden? Nee dat gaat er bij mij niet in.

Ik blijf hier hoor! Ik ben alleen nooit zon actieve topic starter wel reageerder. Sorrryyy

En mijn account ZP houd ik ook maar eigenlijk was ik daar al een beetje klaar mee..

• [verwijderd]

Manque Nee, bedankt juist!

ik ga jouw screenprint inlijsten voor het nageslacht. 'Kijk! Je gelooft het niet, maar ooit was ik ergens best populair! Heus!!! 🤣

• [verwijderd]

Nou dat nadenken duurde niet lang, toch maar opgezegd 😶

[verwijderd] maar het voelt als een afscheid van half mijn leven

Voor mij ook hoor! Het hele proces van mijn zwangerschapswens, de vroeggeboorte van onze zoon, de onderzoeken, zijn ontwikkelingsproblemen, mijn heftige mentale breakdown, mijn lichamelijk gezondheid, ik heb het gevoel dat ik alles 'daar' meegemaakt hebt. Het is ook niet niks. Ik denk dat ik het daarom ook belangrijk genoeg vond om iets anders te beginnen.

Lisa280887 ik heb een reactie geplaatst, al geloof ik niet dat ze het lang zullen laten staan. Gezien de censuur van de laatste dagen.

ik denk niet dat ik er uberhaubt nog uit wil komen met dit beheer. Er is genoeg gezegd en gedaan wat niet klopt. Het is beheer van zo’n gevoelig forum, qua onderwerpen. En dan zo omgaan met je leden? Nee dat gaat er bij mij niet in.
      Nou als ze die nette reactie gaan verwijderen dan is dat echt niet normaal. Je legt gewoon netjes je mening neer. Goed dat je dat hebt gedaan.
      Ze zijn echt nog nooit zo snel geweest met sluiten van accounts zeg. Wat een zwaktebod dit allemaal.

• [verwijderd]

Manque

Mooi gezegd! 😘

• Manque hebben hierop gereageerd.

Lisa280887 ik heb een reactie geplaatst, al geloof ik niet dat ze het lang zullen laten staan. Gezien de censuur van de laatste dagen.

Ik ben benieuwd hoe het beheer op jouw bericht gaat reageren. Ik denk ook dat op basis daarvan ik ga beslissen of ik mijn account ga houden of niet.

Bloem heel eerlijk? Van mij hoeft het daar niet eens meer. Zoals zij omgegaan zijn met mijn vraag vind ik echt niet normaal. Ik zit dan liever hier, op deze fijnere plek. Niet rot bedoeld naar jou nu, zeker niet! Maar het maken van een nieuw topic daar staat me enorm tegen.

Ik heb alle vertrouwen in dit forum en dat er nog veel meer leden bij zullen komen.

Zijn er nog leden die we hier missen en die nog niet gepbt zijn?

Lisa280887 prima hoor meid. Was voor mij meer een manier om te testen of ze het echt anders willen gaan doen... de rebel in mij komt naar boven.

Bloem Zijn er nog leden die we hier missen en die nog niet gepbt zijn?

Ik mis Ffion en Hooyoshimbir!

• [verwijderd]

Manque die heb ik net gespot!

• [verwijderd]

Manque ffion staat in het voorsteltopic!

• [verwijderd]

Manque Ffion wel, Hooyoshimbir heb ik nog niet gezien