• [verwijderd]

Ansji oeh dat heb ik ook nog in de koelkast staan. Ik lig al in bed en twijfel nu of ik naar beneden ga voor een schaaltje ๐Ÿ™ˆ

• Ansji hebben hierop gereageerd.
  • Ansji vindt dit leuk

Schuurpapier
    oh! Dit is zoโ€™n speciale toch? Met luchtdruk/zuigkracht of zo iets? Laat je even weten hoe die bevalt? ๐Ÿ˜œ

en gefeliciteerd natuurlijk!! ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ

• [verwijderd]

Hopsatee ze worden zo snel groot ๐Ÿ˜ข van harte (alvast?)

Gefeliciteerd @Schuurpapier! Ik opende je Satisfyer foto vanmiddag in de metro en was toen heel awkward achter me aan het kijken of niemand het had gezien ๐Ÿ˜… Maar ik heb hem ook en ben tevreden ๐Ÿ˜ฌ Heb je toch een gezellige dag gehad?

Honkeytonk Ook al! Grappig zo tegelijk! In de peutergroep is het ineens weer een hele kleine dreumes hoor vind ik haha. Maar leuk gedaan zeg! Ook een idee!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Nou wat toevallig... schiet ik ook uit met slagroom ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

[verwijderd] Dat duurt nog even! 18 juli wordt hij 2 maar gaan bij 1 jaar en 10 maanden ongeveer naar de volgende groep (Geen idee waarom maar hij is er wel aan toe dus het is goed, hij is nu de grootste bij al die 1 jarigen)

En is echt he! Alle cliches zijn waar. Hij was gisteren nog een mini baby voor mijn gevoel. (ik houd hem ook wel een beetje klein volgens mijn man haha)

• [verwijderd]

๐Ÿคฌ๐Ÿคฌ๐Ÿคฌ
            Vannacht gebeurd, en gewoon niets qua informatie achtergelaten. Wtf is wrong with people ๐Ÿ˜ก