[verwijderd] Sevenof9 Ja! Ik werk in het centrum. Dus had makkelijk even naar het plein kunnen komen. Volgende keer π
Nescio Tantetil goh ik had helemaal niet door dat die eerdere foto van jullie was π€£ ook leuk om jou te zien, ook al zo'n mooie dame!
Tantetil Hooyo-shimbir woon of werk je daar?? [verwijderd] dat is echt vlakbij! Volgende keer doen we hier een oproepje, gezellig met zn allen!
Robije Tantetil wat leuk! Schuurpapier leuke cadeaus! π Sevenof9 ken Tati niet maar die taart klinkt goed Schuurpapier Nu heb ik weer honger π¬ [verwijderd] π²π²π²
Diazz Schuurpapier Het is je gegund! En gelukkig hoefde je niet te delen. Mocht ook niet van mijππβ€οΈ
Toch6 [verwijderd] béétje gierig? Je moet ze bijna zoeken met een vergrootglas En nu heb ik zin in ijs maar heb geen lekker ijs liggen
[verwijderd] Toch6 Haha echt he. Ik moest er ook de deur voor uit. Let op.. Met sokken in Birkenstocks. π
Hooyo-shimbir Sushi, ijs, taart, smoothies.....nog 2 uur vasten hier π π heb nu echt honger en al mijn eten wat ik heb voor vanavond valt bij deze in het niet. En bedankt π
[verwijderd] Tantetil ja de beste ooit uitgevonden πππ als mijn man me ooit verlaat hoef ik nooit meer een nieuwe kerel met dat ding!
[verwijderd] Ansji oeh dat heb ik ook nog in de koelkast staan. Ik lig al in bed en twijfel nu of ik naar beneden ga voor een schaaltje π