Diazz Rietjesbeker Nou inderdaad! Gelukkig word ik al 10 jaar op een rij 26, anders zou ik me echt zorgen maken.
Diazz Schuurpapier Het scheelt al dat ze me zelden 36 schattenππ* Schaft ondertussen haarverf aan*
Hopsatee Schuurpapier tsss hoe moet ik me dan voelen met 34π±π Van harte gefeliciteerd!!!! En het is nooit te vroeg voor wijn toch?
Schuurpapier Haha zo leuk al die felicitaties, thanks ouwe besjes! π€£β€ Vanmiddag met ex (nog heel raar om hem zo te noemen) een document tekenen bij de notaris, dus vind het verder echt een giga klotedag. Hopelijk toch nog enigszins een gezellige dag..
[verwijderd] Ansji oeh dat heb ik ook nog in de koelkast staan. Ik lig al in bed en twijfel nu of ik naar beneden ga voor een schaaltje π
Liekje81 Schuurpapier Gefeliciteerd!! π°πIk zou willen dat ik pas 28 was, haha. (Word bijna 38 π±)
Sevenof9 [verwijderd] Diazz [verwijderd] Nescio Wat een leuke en lieve reacties van jullie, bedankt voor de complimenten π€ @Tantetil en ik zijn inderdaad voor een ledendagje! @Schuurpapier gefeliciteerd! Goede vriendinnen heb jij π