Sweetl Oei, schrikken! Hoe is het nu?
đī¸ NU (fototopic)
- Bijgewerkt
Ze zitten allebei nog in het nest en ze bewegen nu wel flink. Maar moeder is er niet. Net is ze wel een paar keer op t nest geweest, maar ze blijft er niet echt lekker op zitten ofzo.
[verwijderd]
Ah zal jammer zijn als gezinshereeniging niet lukt
Zelf wormen gaan vangen en ze voeren
[verwijderd] maar dan hebben ze het toch nog te koud?
Ik weet niks van vogelbaby's
[verwijderd] oooh lekkerrrr
Manque is het niet een andere vogel die ze eruit gegooid heeft? Hier is een merelnest (alleen nog eitjes) een paar jaar terug leeggekiept door eksters
@[verwijderd] weet volgens mij alles over baby vogels . Volgens mij moet je ze in je bh warm houden
Snoopy1979 De vogeltjes zijn @[verwijderd] zien er ook nog wel leuk uit tussen een paar borsten. Deze wurmen zien eruit alsof ze uit een horrorfilm komen. Van die kronkelende roze dingen met een paar zwarte veren bovenop hun kop en een kogelronde blauwe buik, van die grote dichte ogen... no thanks!
Maar ik hoop wel dat iemand tips heeft. Mocht er nog iets zijn dat ik kan doen...
- Bijgewerkt
Snoopy1979 is het niet een andere vogel die ze eruit gegooid heeft? Hier is een merelnest (alleen nog eitjes) een paar jaar terug leeggekiept door eksters
Zou best kunnen, er zitten hier veel van die grote zwarte vogels. En mijn zoon reed net keihard met zijn fiets tegen die muur op, dus misschien heeft dat er ook wel iets mee te maken. Dat hij ze er daarmee uit getrild heeft ofzo.
[verwijderd]
Manque Zijn ze uit dat nestje in de muur? Misschien even handschoenen aantrekken en ze terug proberen te leggen, en dan hopen dat de moeder ze weer accepteert?
[verwijderd]
Manque
Ik ook niet...
[verwijderd] Ja, dat nestje inderdaad. Ik heb ze ondertussen wel weer teruggelegd.
Manque Las net op de site van de dierenambulance dat dat inderdaad is wat je moet doen. Als het goed is pakken de ouders het verzorgen weer op. En anders is het helaas de natuur.
Snoopy1979 @Montana had de dierenambulance gebeld voor advies Die zeiden inderdaad dat we het zo moesten doen. En dat vogels niet zo onder de indruk waren van mensengeur, dus dat dat niet de reden hoeft te zijn voor moeder om de baby's aan hun lot over te laten. Fingers crossed!
Sweetl Beterschap! Wat schrikken zeg!
Loevestein
[verwijderd]
Sweetl bah, sterkte
[verwijderd]
Dagje reddingsmuseum in den helder