Robije Tantetil wat leuk! Schuurpapier leuke cadeaus! π Sevenof9 ken Tati niet maar die taart klinkt goed Schuurpapier Nu heb ik weer honger π¬ [verwijderd] π²π²π²
Sevenof9 [verwijderd] geeft niet π Maar ik wist niet dat jullie in Den Haag wonen of werken! Was leuk geweest met z'n vieren π
[verwijderd] Sevenof9 Ja! Ik werk in het centrum. Dus had makkelijk even naar het plein kunnen komen. Volgende keer π
Nescio Tantetil goh ik had helemaal niet door dat die eerdere foto van jullie was π€£ ook leuk om jou te zien, ook al zo'n mooie dame!
Tantetil Hooyo-shimbir woon of werk je daar?? [verwijderd] dat is echt vlakbij! Volgende keer doen we hier een oproepje, gezellig met zn allen!
Diazz Schuurpapier Het is je gegund! En gelukkig hoefde je niet te delen. Mocht ook niet van mijππβ€οΈ
Toch6 [verwijderd] béétje gierig? Je moet ze bijna zoeken met een vergrootglas En nu heb ik zin in ijs maar heb geen lekker ijs liggen
[verwijderd] Toch6 Haha echt he. Ik moest er ook de deur voor uit. Let op.. Met sokken in Birkenstocks. π